Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 og d var like greit,irriterende å gå og tro jeg er gravid og ta tester på tester og så er de negative..Er jo rart da at brystene mine har vært så ømme lenge,siden 2 dgr før tr 30.4.men d er sikkert innbillning da,selv om de har vært vonde.De har ikke blitt bedre enda..
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Kan jo hende det var noe men ikke klarte å feste seg ordentlig...kanskje, kanskje ikke... Men ja deilig å få mensen når en først går å venter og får negative tester... Så da er det på igjen..Denne gangen sitter den=o) klem
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hei.Jeg trodde jeg fikk tr i dag,men d er nok bare spotting ser d ut som..jeg bruker tamponger,og d kommer bare bittelitt på dem.jeg går på p-pillen,yasmin.kuttet den ut 10.5 pga at jeg trodde jeg var gravid,men tok flere tester og alle var negative.så jeg tok sjansen på at jeg ikke var gravid likevel,så jeg begynte på igjen på pillen.Har så lyst på baby,men vi har ikke planlagt noen baby enda.samboeren min mener vi skal vente litt..han har angst,men er MYE bedre nå,er mye frisk,men har noen tilbakefall.jeg har en sønn på 10 fra før som er ganske vanskelig.og så har vi ei datter sammen på 18 mnd som kunne trenge en litt bror eller søster:).D hadde vært så morsomt.Men d beste er jo å planlegge ungen sammen! Hadde jeg villet kunne jeg bare kuttet ut pillen og latet som jeg har blitt gravid på pillen,men så frekk kan jeg ikke være,selv om d frister litt,he he..Da jeg kuttet ut pillen gjorde jeg slik: kastet den pillen jeg egentlig skulle ta den dagen,slik gjorde jeg d hver dag.ville ikke at sambo skulle merke noe.hadde jeg fått positiv test måtte jeg jo pent nødt til å si d da,men kvir meg litt for det..jeg begynte på igjen med pillen den 19,dvs den 2 dag i nest siste uke på pillebrettet.dette er et 28 dagers brett.så da skulle jeg egentlig fått tr mandag 28.5.isteden fikk jeg den i dag,eller spottet da.jeg visste jo at jeg kan begynne å spotte når jeg kutter ut pillen brått,men ikke at jeg kan gjøre d når jeg begynner på 2 dg i nest siste uke.de 3 første ukene er gule piller,mens den siste uka er hvite piller og når man kommer til de hvite pillene skal man få mensen.jeg ble helt ferdig med de hvite,hadde begynt på et nytt brett,før jeg begynte å spotte..uka før jeg egentlig skulle ha mens fikk jeg mensmurringer,søndag og mandag og torsdag.jeg var sikker på at hun kom før tiden.jeg bruker ikke få murringer før like før hun kommer.og siden har jeg ikke merket noe til at hun skulle komme,før hun plutselig helt brått kom i dag! 1 uke over tiden og 11 DAGER siden den siste mensmurringen jeg hadde.veldig rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå