Gå til innhold

Hvordan kjenner dere at dere er gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner lissom ikkje så mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10+2 og kjenner egentlig ingenting..Eneste jeg kjente det på var ømme bryster...Men de er ikke så øm lengre nå da..Men tegnene kommre nok med tiden=)

Skrevet

Hei! det kan jo være så mangt...Vi er så sinnsykt forskjellige og opplever de første mnd svært ulikt. Men det jeg syns går igjen av de aller fleste er at men blir redusert, sliten og trøtt. Ellers har du jo dette "kjente" fenomenet med kvalme, det betyr ikke at du springer å spyr hele tiden men at du er dårlig/uvel.

Jeg syns jo forøvrig tanken på å ikke merke så mye virker fin=) Det er nok av de som sliter de tre første mnd...

Lykke til videre=)

Skrevet

Hvor langt er du på vei da?

Jeg er 4+6, men kjenner heller ingenting. Har som Astid18 utrolig ømme bryster. Utenom det, er mitt eneste bevis på at jeg har en spire i magen en positiv graviditetstest.

Skrevet

Hei

Tror det varierer litt fra person til person. Jeg er 5+5 nå og har fått ømme bryster, og litt stikking i magen, og litt kvalm. Men stort sett så merker jeg ikke noe til det. Men har graviditetstesten som bevis.

Skrevet

Kjenner heller ikkje så mykje, men er berre 5+2. Har ømme bryst og må litt oftere på do, det er alt foreløpig :-)

Skrevet

Jeg kjenner ikke noe til det.... Det eneste er at jeg må litt oftere på do+ testen som er positiv. Er 6+2

Skrevet

Jeg er fem uker og kjenner så og si ingenting;) Litt oftere på do kanskje...

Skrevet

Jeg er i uke 7 og har ømme bryster, litt halsbrann innimellom, kvalme (går litt opp og ned), er supertrøtt, humørsvingninger (bare spør sambo...hehe...).

Skrevet

Heisann,

Jeg er 10+3 og kjenner ikke noe særlig til graviditeten jeg heller.

Har mistet en gang før og skulle ønske jeg hadde alle tegnene man kan lese om i bøkene. Det eneste jeg kan komme på er at jeg må litt oftere på toalettet, og at jeg noen ganger føler meg litt fyllesyk (uten å ha rørt en dråpe alkohol:)

Men jeg har vært på UL og sett at hjertet slo og at armene og bena bevegde på seg, så liv er det uansett hvor lite jeg skulle kjenne til det!

Legene sier for øvrig at tegnene man leser om er helt generelle, og at man kan gå gjennom et helt svangerskap og føle seg fin i formen.

Så bare slapp av!

Skrevet

er 9 + 5 og er kvalm, vondt i hodet, tett i nesen, hater masse forskjellige lukter og smaker jeg tidligere likte godt. Kjenner også at det "røsker" i sidene i ny og ne. Gleder meg til symptomene går over. Husker at alt ble bra i 2. tri første gang.

Ellers er det like vanlig de først ukene å ikke kjenne noe, som å kjenne stikkinger, være kvalm etc. Lykke til!

Skrevet

jeg er 7+2 å er ganske mye kvalmen å har en del halsbrann å mye springing på do :) hehe litt ømme bryst innimellom også di berømte stikkningene me livmoren å lysken av og til....

Skrevet

Jeg er 5 uker i dag og kjenner i grunne ingen spesielle ting..litt mensmurringer bare

Skrevet

Hei!

Jeg er baren 4+6, men kjenner følgende:

Løper på do og tisser hele tiden

Har en litt øm følelse i underlivet, av og till verkende, av og til brennende, og av og til stråler det nedover beina.

Har IKKE ømme bryst ( fikk det sent i forrige svangerskap også)

Er veldig lettrørt (gråter av nesten alt..snufs..)

Og trodde egentlig jeg ikke hadde flere symptomer.

Men i går måtte jeg lufte kontoret fordi det luktet så fælt. Og i dag når jeg kom på jobb så luktet det hjortetakksalt i hele trappen! Utrolig merkelig. Jeg nevnte det til kollegaen min som ikke hadde merket noe og bare smilte lurt. Jeg tenkte ikke mer over det, før jeg tok meg selv på fersken i å snuse på kopiene jeg skulle levere til studentene mine. Jammen lukter trykksverte sterkt og merkelig!!!!

Hmmmm..... Jeg ser jo et lite mønster i dette her ja......

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...