Lille Trille* Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Uff, nå blei jeg helt skjelven! Tok en test nå, sikker på at det var helt idiotisk, har ikke IKM før på søndag (men har litt lang lutealfase, så er 10 dpo). Jammen kom det ikke opp en tynn, tynn, tynn sterk!!!!! Den er så tynn og så svak at jeg synes det er vanskelig å se om det er farge på den eller ikke. Kan jo være en såkalt skyggestrek, veit ikke helt. Men jeg er jo, som dere sikkert skjønner, en liten testoman, så jeg har tatt veldig mange tester før uten at det har kommet opp noen slik sterk. Jeg tok forresten testen nå, altså ikke på morgenurin (men hadde ikke vært på do på en stund). Uff, nå angrer jeg nesten på at jeg tok den testen. Selv om jeg skulle være gravid, så er jo sjansen veldig stor for at det er en kjemisk graviditet, når jeg tester så tidlig! Og nå begynner jeg selvfølgelig å tenke på at for første gang siden vi begynte å prøve i august har jeg "nytt alkohol" som det heter. Altså etter el, mener jeg. Spist rødt kjøtt har jeg gjort også. Uff, nå blir jeg veldig stressa. Men det er jo litt gøy også, da! For tenk om......
emporium Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 testoman er dyrt å være, hehe - det vet jeg alt om¨kanskje vi skulle kjøpe aksjer i CB, eller.no hehe lykke til med streken - håper den blir tykkere neste test =O)
Lille Trille* Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Takk! Jeg holder meg til strimlene til billigtester, så jeg tar meg nok råd til å teste i morgen, og dagen etter der og dagen etter der og ....
Lille Trille* Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Testa i dag også, med morgenurin. Men i dag var det ikke antydning til strek! Snufs. Har sett på testen fra i går flere ganger, er helt sikker på at det er farge i sterken. Tror vel derfor at den var positiv, men siden jeg får negativ i dag, så er vel alt håp ute. Kjemisk gravid. Noe så kjipt! Visste jo at det veldig fort kunne skje når jeg testa så tidlig, men ..... Er litt lei meg nå.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Ikke gi opp håpet... Ta en ny test om noen dager, kanskje det var en skyggestrek du fikk nå, og at du får en "skikkelig" en når du nærmer deg IKM!!! Krysser alt jeg har!
Lille Trille* Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Takk for kryssing! Jeg trenger det! Har nemlig rimelig lyst å ta følge med deg over i 1. trimester!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Skal holde stien åpen!!!!!! Vil gjerne ha deg med, også.... Ellers har jeg ikke tenkt å være så mye der inne.. Har så mange barn fra før at jeg føler at det blir mye jeg kan og vet fra før. Huff, det hørtes ut som en "bedreviter", men jeg synes ikke jeg har så mye utbytte av det akkurat nå. Ikke enda, i alle fall. Og dessuten er det mye koseligere stemning her inne. Men dersom du blir med, kan vi jo slå følge videre, sammen med de andre som sikkert blir med over snart!
Lille Trille* Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2007 Det er klart at det er ikke like mye du lurer på når du er gravid med femtemann! Men alikevel kan det jo være greit å titte innom nå og da. Men som du sier, så virker det ikke som stemninga er på topp der inne (ja, jeg har vært inne og smuglest litt)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Redd for å virke litt overlegen, men som du sier, er man gravid med nr 5, er det andre spørsmål enn mat og symptomer som bekymrer meg. Dessuten føler jeg at jeg har så utrolig bra oppfølging av lege og sykehus denne gangen, pga komplikasjonene, at jeg ikke trenger "kanskje-svar" og "jeg tror"-innlegg. Tror det er mange 1. og 2.-gangs som har utrolig bra nytte av det som skrives der, så det er jo et flott tilbud til de som føler at de får noe ut av det! Det er jo godt å ha andre i samme situasjon å prate med!
Lille Trille* Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juni 2007 Hei igjen der! Nei jeg har ikke testa mer, blei så skuffa i går, har tenkt til å vente en stund. Tenker vel egentlig at det ikke har klaffa, at jeg kanskje var kjemisk gravid. Veit at alt håp ikke er ute, men føler det nesten sånn. I alle fall vil jeg prøve å vente med å teste. Men du da? Er det i dag du egentlig har IKM? Hvordan er det, skal du til legen igjen snart? Uff, jeg håper inderlig at spiren din sitter helt til februar!!! Jeg regner med at du ikke slapper helt av enda? Var det ikke de første ukene som var ekstra risikofylte? Tenk så deilig det blir når du virkelig kan slappe av og nyte nurket!
Lille Trille* Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2007 Nå fikk jeg dårlig samvittighet! Kom plutselig til å tenke på at jeg kanskje gjorde deg urolig med innlegget over, det var i så fall slett ikke meningen! Ville bare si at jeg håper alt går bra med deg og nurket!!!
Hmm, aner ikke Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Det er like nervepirrende hver gang ja. Men det blir nok til slutt.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har IKM i dag, ja. Får ul hver uke, og har legen lagt inn på hurtigvalg på telefonen. Det ser ut som om spiren har funnet den eneste plassen der inne som er egnet til å bo på... Helt utrolig. Men det er en risiko enda, og det vil det vel være helt ut. Men de første 2 mnd er de vanskeligste. Så jeg er veldig mentalt forberedt på at jeg kan begynne å blø. Men ingen ting tyder på det i dag, i alle fal! Jeg tar en dag av gangen og håper det går bra! Og du gjør meg ikke urolig! Føler så mye støtte her, at det virker tvert i mot positivt!
Lille Trille* Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. juni 2007 Så greit med ul hver uke, og generell tett oppfølging! Som du sier er det jo helt utrolig at spiren har slått seg ned på akkurat riktig plass! Selv om risikoen fortsatt er der, så er jo det et veldig godt tegn. Men "en dag av gangen" taktikken er sikkert veldig smart! Og da nærmer du jo deg målet, dag for dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå