Gå til innhold

Dere som IKKE tar piller


BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Hvilke metoder bruker dere? Hvordan er kostholdet, generelt? Hvilke middager pleier dere aa lage? Hvilken form for trening?

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk masse bra kostholdstips på Litt Letter på Dagbladet.no (gratis medlemskap!)

 

Her var det mest piller det gikk i ja... jeg er i gang med å få av noen kg den "vanlige" måten, og har hatt suksess med å kutte ned på karbohydrater faktisk. Spiser 2 grove knekkebrød til frokost, ett eple til mellommåltid, to knekkebrød og endel tomat/agurk til lunsj eller noe magert kjøtt og salat, to Bixit blåbærkjeks til mellommåltid, middag som vanlig bare minus potet/pasta/ris og heller mer grønt. Til kvelds en 0,1% joghurt. Drikke masse vann!

 

Fy flate det hjalp å kutte ut litt av de karbohydratene på livmålet mitt! Er helt overrasket, men det hadde en tendens til å lime seg fast på meg.

 

Trener 1-2 ganger i uka (styrke og kondisjon i helsestudio). Svømming er også bra greier!

 

Lørdag er snopdagen min, da spiser jeg sjokolade og all slags snadder, men tar ikke av på karbohydratene da heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke piller, får ikke piller av legen min, har en bmi på 29. Så da må jeg klare det på egen måte. Har prøvd Libra, startet i slutten av april. Har gått opp 1,5 kg. Tror ikke den dietten passet meg.

Nå har jeg startet opp på følgende:

 

30 g Fitness frokostblanding med x-lett melk til frokost

En nutrilettshake eller nutrilett bar til lunsj

En frukt til mellommål

En stor porsjon grønnsaker eller noka nudler til middag

En shake eller nutrilett bar til kvelds

 

Av trening blir det 30 minutter aktivitet hver annen dag, ute eller på treningssenter og styrke 2 ganger.

 

Håper at dette går bedre. Hvis jeg klarer å gå ned 20 kg skal jeg etterpå følge opplegget til Libra, hvis jeg ikke bare går opp igjen av det.

 

Skal ikke legge inn noen snopdager, for da klarer jeg ikke å stoppe å spise godis.

 

Ha en fin dag i solen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vektklubben.no Så jeg følger vel Grete Rodede på en måte. Jeg spiser mellom 1200 og 1400 cal om dagen, og har som mål å ha minst 10 trimpoeng i uka. 1 trimpoeng er 200 calorier forbrent. De får jeg ved å gå. pilates og sykling.

 

Men jeg har spisedag på lørdag. Da spiser jeg alt jeg vil. Men ettersom slankingen sitter i hodet, tar det ikke helt av. Men det er fint å ha en dag å kunne unne seg litt på.

 

Mat, jeg spiser alt. Men velger jeg usunn mat får jeg lite. Sånn er det bare. Men jeg prøver å ikke påføre familien min noen traumer fordi jeg slanker meg. Det skal ikke de lide for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser egentlig det jeg har lyst på, jeg bare begrenser inntaket. Dette er en livsstil jeg skal leve med resten av livet.

Jeg vil si at jeg egentlig har et helt normalt norsk kosthold, men til middagen tar jeg mindre poteter/ris/pasta og mer grove grønnsaker. Brokkoli har blitt min nye yndlingsgrønnsak, men den må være så fersk som mulig.

Treningen min består av å løpe etter en gutt på 2 1/2 hele dagen, gå tur på minimum en time hver dag, og trene styrke tre-fire ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...