Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Er invitert i bursdagfest i helgen. Da er snuppa litt over 4 uker. Har lyst å være litt sosial igjen ( var veldig usosial når jeg var gravid for jeg var så dårli) Da blir jeg borte en hel kveld.. Men når pappan er hjemme så synest ikke jeg det gjør noe...
selfangerkjerringa Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Med mindre det er langt å reise så er det vel neppe noe problem... hvis ting skulle skjære seg fullstendig så kan du vel bare stikke hjem igjen? Tror forøvrig pappa'n og baby greier seg helt fint alene Vel og merke hvie knøttet tar flaske - det gjør ikke mi
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 min var 6uker! da holdt jeg utdrikkningslag for vennina mi! gikk mye bedre med poden og pappan en det gjorde med meg! savna han så fælt!!! ) kos deg med venninene du!!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Om du føler det går bra så gjør det det. Bare du som kan kjenne på når det er riktig for deg. Jeg hadde min første tur ut hele kvelden, da hun var 5 uker.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Ja jeg tror det går kjempefint... hun har en super pappa og en kjempeflink storebror på 3 år.. Blir som du sier at det er sikkert verre for meg enn for dem.. hehe
smiletryne Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 jeg var tilbake på skolebenken en uke etter fødselen. samboeren min tok seg av gutten vår de timene. og det gikk kjempe fint.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 gjør det du føler er riktig..er så lei av alle de som skal fortelle når det er greit... så lenge du vet at gullet er trygg og har det bra bør det ikke være noe problem.. jeg var ute etter 3uker,det funka dårlig for meg og det blir leeenge til neste gang..men det er meg
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Jeg synes du skal dra ut å kose deg jeg:) Min samboer var ganske dårlig til å hjelpe til med gutten da han var såpass liten, men en kveld dro jeg ut, og de ble igjen alene, og etter den kvelden sa han det at han hadde blitt mye mer knyttet til gutten, og han kunne være sammen med han, uten å ha meg hengende over for å se at han gjorde alt riktig osv.. Både jeg og han, brukte litt tid på å skjønne at han også var like mye forelderen til gutten som det jeg er, så jeg synes det er helt naturlig at du skal få dra ut å være sosial:)
Nicita73 Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 6 Uker noen timer en kveld, og 7 1/2 mnd en hel kveld/natt. Det er viktig at vi mammaer får litt tid alene, det er ganske intenst med en liten baby. Gå ut å kos deg du:)
mumbo Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Var ca to mnd for vår del, men kunne gjort det før. Pappaen er også forelder, og det er viktig at han får slippe til. En kveld med mamma ute av huset kan være akkurat det han trenger.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Tror det var rundt 2 mnd. Kunne ha gjort det før jeg og, de hadde nok godt av å være alene bare de to uten meg. Jeg venta så lenge fordi vesla hadde kolikk og det er mye å takle alene. Særlig for en mann ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå