Gå til innhold

Var hos legen i dag...

Anbefalte innlegg

og hun valgte å ta en blodprøve for å sjekke hcg-nivået mitt...så da må jeg smøre meg med 2-3 dager til. Har bra mensmurringer hver eneste dag nå, som hun sa var ofte et tidlig tegn på graviditet...men jeg vil helst ha utelukket at det ikke er noe hormonhangover siden jeg testet positivt før jeg blødde to dager etter IKM...og skulle jeg faktisk være gravid så er jeg 6 uker på vei i morgen...men altså, må seigpines 2-3 dager til før eventuell jubel kan sleppes løs...eller ikke.

Vente...vente...vente....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9496354-var-hos-legen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...etter ganske mye mensmurringer i dag, så kom det jaggu en dråpe blod, heldigvis av det brune slaget og ikke det friske røde...sitter her med nok en positiv g-test etter at en ny ladning kom fra billige-teste i dag. Vet da søren hva jeg skal tro, ikke artig med disse småblødningene!!!!! Blir stresset av å fly på do for sjekke hele tiden...Dette kan jo aldri gå gått!

Tusen takk for at dere krysser fingre og bein for meg!

Klem tilbake fra stresset og veldig emosjonell (!!) meg...og jeg som burde være i full gang med å pusse opp til elektrikeren kommer om ett par dager.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...