catticatt Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 jeg er selv tvilling men det betyr ikke at jeg får tvillinger..det sies det hopper over et ledd.men mamma mener jeg er litt tidlig ute med de forskjellige symptomene,og det var hun når hun bærte på meg og søsteren min.Når jeg leser på symptomene for 8 uke,opplevde jeg de for 2uker siden...selvfølgelig kan det bare være kroppen min..det er jo bare sånn ca,..jeg kan jo også være flere uker på vei en jeg tror..skal på ultra 13juni.Bør jeg høre med legen om han kan dobbelsjekke hjerterytmen..om det er 2 ?? Mamma ble også spådd at hun skulle bli bestemor til to.og søstrene mine er ikke gravide!! Hjelp!!
catticatt Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 ja ikke sant... men skummelt da.. herregud.. ja må bare nevne det du da ? hvor langt er du på vei... ?vet du hva det blir??når kan man sjekke det ??
M*A*S*H* Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hehe - sikkert en kjemperar følelse. Jeg er i uke 7, og bærer bare på en:-) Ikke noe tvillinger her. Det er mange uker til man evt kan se kjønn på fosteret. Husker ikke hvilken uke.
lotta72 har fått Anders Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 De ser om det er tvillinger med en gang. Da de oppdaget tvillinger på meg i uke 6 sa legen det iøpet av 30 sekunder etter han hadde startet ul. Var på ul i dag, og da sa legen med en gang at det var et foster, før jeg rakk å spørre. Jeg er i uke 7. Er nok litt folketro at det hopper over flere ledd. Det er rimlig tilfeldig. I min foreldregenrasjon er det kun 1 sett, og besterforeldre er det 3 sett. I mine barns genrasjon er det foreløpig 3 sett, hvor jeg er mor til et. Lykke til. Kjempe gøy å få tvillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå