Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Leona blir storesøster til en liten gutt i slutten av juli. Hva syns dere han skal hete?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Leona og Leander passer jo bra sammen! Hvis du ikke synes det blir for likt da.
Vannmann35 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Vel, datteren til Arne Næss og Diana Ross heter jo Leona. (Ste-)søskene heter Rhonda, Chudney, Ross, Evan, Kitinka, og Christopher - sistnevnte er i alle fall fint.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Leona og Tristan. Det heter kattene mine Ville egentlig ha navnene til fremtidige barn, men samboer var ikke enig
volve Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 I alle fall ikke Leo, Leon, Leonard eller Leander selv om det er fine navn og gutten blir født i løvens tegn (= leo) - det blir for likt storesøster. Hva med Theo Ivo Aldrick Ulrik Sofus
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Marwin! Har egentlig ikke noe forhold til det navnet, men det bare datt ned i hodet mitt når jeg så Leona(som forresten var et kjempefint navn)
Nilu♥ Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Leona og Lucas måå det bli! Passer perfekt!!! Leona og Leon blir for mye av det gode:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå