Gå til innhold

BIM-treff trondheim 21.juni 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Da må alle fra Trondheim hive seg med på BIM-treff for oktober og november mammaer. Møtes på Bare Blåbær, solsiden 21.juni 2007 kl. 19.00

Blir kozelig me litt prating:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!!! Jeg kommer og leder meg veldig!!!!

Skrevet

Æ e me! :-)) bli triveli jah :-))

• 2 uker senere...
Skrevet

DYTT

Må da være flere trøndere som vi joine! =)

Skrevet

Må selfølgelig jobbe til kl. 21.00 den dagen jeg, så får ikke til å kommer:( håper det ikke blir så lenge til neste:)

koz dere

Skrevet

Hei! Litt ny her på novemberklubben jeg! Har fått ny termin 5. november etter UL.. tenkte jeg skulle komme på torsdag:)

Skrevet

Æ vill være med :D

Lure på om det e greit at æ tar me mæ miste karen på 6måna??? ekke lett me barnevakt, når karen jobbe seint

Skrevet

Typisk nå reiser vi jo på ferie den dagen :P nåhh.. glemte det bort jeg.

Håper dere får en fin tur alle sammen :D

Skrevet

hmm.. va d bære æ som va på bare blåbær? eller va d bære at æ itj fant dåkk andre?

Skrevet

åååå, så dårlig da...hmm... æ va dær ikke, men det skreiv å ovenfor, mått dessverre jobb..Men det hørtes jo ut som det var flere interesserte

Skrevet

Det e jo mulig at d va fler dær, men at vi itj fant kvarainner..

Vi kan jo kanskje prøv ijænn en dag? kan bestill bord en plass som vi mærke me BIM eller nå sånt sånn at aill finn det?

Skrevet

Hei! Vi var 3 stk som fant hverandre på bare blåbær, prøvde å se etter flere, men det var så mye folk i godværet! Det var synd! Vi før prøve med et nytt treff!

Hadde egentlig termin i oktober, men ble flytta til 5. november, så jeg har tidligere hengt mest på oktoberklubben! Hadde vært koselig å blitt kjent med flere novembermammaer! Noen som bor i nærheten av nardo?

Skrevet

Va d triveli da? dumt at æ itj fant dåkk da :-(

Men får prøv ijænn næste gang.. i slutten av august eller nå kanskje?

Æ har iværtfaill vældi lyst t å bli kjent me fler som ska ha baby på samme ti!

Bor itj i Trondheim æ da, men e der ofte, i allefall en gang i uka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...