Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Uff, nå skal jeg snart til legen, kl 11, og jeg gruer meg skikkelig. Jeg hadde bestemt meg for ikke å ta noe test på lenge, men ettersom jeg går på ganske tett oppfølging med lege og gyn, snakket jeg med ham i går ang alle symptomene jeg har og om det er noen forhåndsregler jeg bør ta. IKM onsdag eller torsdag, så jeg er skikkelig nervøs for hva han finner ut! TENK OM! Jeg fikk time i dag, og da ville han ta en test på meg.. Er den positiv bærer det rett til gyn for UL, for å se hvordan det ser ut. Ettersom livmora mi ser ut som en drueklase, blir det ekstremt dersom et egg har kunnet feste seg. Men det finner jeg altså kanskje ut i dag.... UFF OG UFF!! Både vil og ikke vil gå til legen, jeg nå!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Takk... Legen er en god venn av mannen og meg, men alikevel gruer jeg meg skikkelig.... Nesten værre å gå til noen man kjenner med et glass med tiss på!! Huff, det ble usaklig, men jeg er så utrolig spent! Logge av jobben nå og komme meg av gårde!
tudeluuu Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Lykke til!! håper spira sitter der og venter på å bli testet fram!! =)
bittelill Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Huff hørtes stressende ut ja!! Lykke til Tross alt er det bedre å vite enn ikke å vite!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Oij...Håper alt er bra og at det har klart å feste seg... Lykke til... Hehe vet du er hos legen nå. så nå er jeg spent på hvordan det gikk=o) klem
Måånestråle Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Ååååå, så spennende! Jeg skal krysse alt jeg har for deg i dag Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå