sjauMama is kissing U Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Vil gjerne ha et gjennomsiktig i plast, som er helt vanntett (ikke de semivanntette stoff-trekkene). Noen som vet om et som passer?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Det fantes å få kjøpt der vi kjøpte carena easyen vår. Den kosta 99,-. Ellers kjøpte vi et med glidelås osv (så litt mer ordentlig ut) i svart fra Brio, som passa. Kosta 199,-. Dette var i Sverige da - Happyland. Men de har det sikkert i babyutstyrsbutikker i Norge og
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har vært på Brio for å kjøpe et slikt regntrekk, men fikk beskjed om at det hadde de aldri hatt. Så jeg lurer også på hvor jeg kan få tak i et slikt?? Er det noen internettsider hvor jeg kan gå å bestille det?? Jeg har en gammel arve trille som jeg ønsker heldekkende gjennomsiktig regntrekk til.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Det var veldig rart! Er som sagt BRIO det vi har! Har desverre ingen internettsider å tipse om...
Mammatiltojenter*V&J Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Regntrekket til Quinny 3XL Comfort passer supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå