Gå til innhold

Puh! snart 2 trimester!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Om 5 dager skal jeg over på 2 trimester! jippi!

skal på UL også den dagen så jeg tør ikke juble før den er over,etter 3 uker med blødninger så begynner jeg å bli lei,håper det gir seg snart! er aktivt sykmeldt ut uka så får vi se. Gruer meg til fredag kl 14.30,men føler meg fortsatt gravid,og har symptomer,legen var jo også optimistisk,så dette tror jeg går bra. Skal fortelle at det er en liten hjemmelaget julegave på vei til familie og venner på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott å høre at du er ved godt mot, solstrålen. Krysser fingrene for deg på fredag, husk at magefølelsen oftest er til å stole på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde jo alt gikk bra sist også (MA),men denne gangen er jeg mer oppmerksom på symptomer,og de er her enda,trett hele dagen,på do mange ganger og uren hud. Bare jeg har sluttet å blø nå så.Siden jeg var godt inn i uke 9 ved siste UL og vi så hjertet slå,så er det jo god sjanse,og blodet kom ikke fra fosteret. Har ikke kommet ut noe som ikke skal komme ut ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så trist at jeg har fått ny termin. har liksom fulgt deg hele veien ;-) så flytta inn på 2 trim. i dag!

OG DET SKAL du også.... ikke snakk om annet :-)

 

ser deg snart solstråla :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når er din nye termin? har fulgt med på diskusjonen rundt deg,og er uenig i kritikken du har fått,har ikke lest noen sure,frekke innlegg av deg jeg. Men uansett så liker jeg deg. Husker deg fra bli gravid da du hadde det andre nicket,ble først i dag klar over at du var nå er det faen meg min tur etter å ha lest ett innlegg av deg inne på bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...