Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Har nå gått opp 25 kilo og har 2 uker igjen... føler meg som den flodhesten!!Men det jeg lurer på er hvor mye gikk dere ned under fødsel?Og tok det lang tid før dere var nede i den vekten dere var før dere ble gravide??Hadde dere mye vann i kroppen??
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg gikk opp 12 kg under sv.skapet og er 3 kg lettere nå enn før jeg ble gravid. Er 9 uker siden fødsel. Hadde en del vann ja.
*orginalt* Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Gikk opp 26 kilo og har tatt av 14 til nå. Snart to mnd siden fødsel. 10 kg forsvant med fødselen og første uka. Nå går det sniletregt dessverre. Gruer meg til sommeren og lette klær. Føler meg IKKE lekker sånn som jeg er nå. Men kroppen har jo vært igjennom en god del, og de sier at det tar like lang tid (9mnd) før alt er tilbake til normalen. Noen er griseheldige da:-p . Ikke misunnelig i det hele tatt:-).
Nr3 i 2012 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg gikk opp 14 kilo. Da jeg kom hjem fra sykhuset veide jeg 3 kilo mindre enn dag jeg ble gravid. Og noen uker etter dette veide jeg ca 10 kilo mindre enn da jeg ble gravid. Veide vel en ca 15 kilo for mye før jeg ble gravid så jeg hadde noe å ta av!
mammantil2+1 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Snart 4 mnd siden lillesøster ble født. Er nede i samme vekt som før graviditet, men litt dauskinn er det på magen ennå, så det må noen runder med mage "Crunch" til, hehe:-) 2 tette barnefødsler har satt sine spor på magen ja....huff!
jippii Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Gikk opp 23 kg. Er 3 mnder siden fødselen, men er 6 kg tyngre enn før jeg ble gravid. Tror ikke disse kiloene kommer til å forsvinne med det første, så lenge jeg ikk egår skikkelig inn for det.
pippis mamma Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hei, gikk opp ca 20 kg, litt usikker, for ble ikke veid de siste tre ukene... Babyen blir tre måneder denne uka, og jeg veier ett kg mer enn da jeg ble gravid, har ikke tenkt kosthold i det hele tatt, spiser det jeg vil spise:)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Jeg gikk opp 14 kilo i løpet av svangerskapet. Hadde litt vann i slutten. 1 uke etter fødselen var 11 kilo borte. Nå er ytterligere 4 kilo borte, og jeg veier bitte litt mindre enn det jeg gjorde før jeg ble gravid
Brillemamma Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Jeg la på meg 26kg!! 8kg var borte da jeg kom hjem fra sykehuset. Iløpet av 3mnd var 20kg borte. De 6siste kg tok det lenger tid med, men etter 6mnd var jeg nede igjen i normal vekt. Så gikk altså ned 20kg på 3mnd, og 6kg på 3mnd...Alltid de siste kg som er vanskligest å få vekk!! Jeg ammet ikke så fikk ingen "hjelp" med å gå ned der...Men har trent 5ganger i uken, til sammen 10timer i uken..Og det har gitt resultater ja! Er nå faktisk 1kg lettere enn før graviditet!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Jeg gikk opp 20 kg, men hadde nettopp slanket meg før jeg ble gravid, så jeg gikk fort opp i begynnelsen.Gikk ned 10 kg første uken, og nå, 6 uker etter fødsel, har jeg 5-6 kg igjen. Men tror kroppssammensetningen er annerledes nå, dessverre. Har nok mistet noen muskler siden jeg ikke har trent, og fått litt mer fett. Derfor ser jeg ikke utelukkende på vekten, men på hvilke klær jeg får på meg!
suseduse Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Jeg gikk opp ca 15 og når jeg var på 6 ukers kontroll var jeg ned i start vekt igjen, men ikke start kropp... Den henger veeeldig igjen
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Gikk opp rundt 20kg i graviditeten...1time etter fødsel var mage så og si flat...kunne aldri gjette jeg hadde født i det hele tatt:-) Brukte vel 7uker på å bli like slank som jeg var , og nå veier jeg mindre enn før graviditeten...men er litt for tynn nå sies det...:-/ Prinsessa mi blir 8 mnd den 8 juni!!!
Mamman til M&E Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Gikk opp 23 kilo og tatt av igjen 18 kg. Tror de siste 5 kiloene kommer til å bli der en stund :-)
Harehopp Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 gikk opp 32 kg jeg under graviditeten jeg,,, er 12 uker siden fødsel og jeg har tadd av 21 kg, har enda 11 igjen til jeg var som jeg var før jeg ble gravid, men de fem siste ukene har jeg ikke gådd ned noe næi,,.. så jeg må vel begynne på den store slankekuren snart ja,,, hadde mye vann i kroppen jeg ja,, de siste ukene gikk jeg opp rundt 3 kg i uka, å d var veldig mye vann ja,,,
71variant Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 gikk opp 11 kg, har gått de ned igjen nå etter 14 dager ikke mye vann i kroppen
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #17 Skrevet 4. juni 2007 Jeg gikk opp 19kg, det er ti dager siden jeg fikk Sienna, har hittil gått ned 15kg.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #18 Skrevet 4. juni 2007 Gikk opp 10 kg, veide meg ikke før det hadde gått 14 dg, da var alt borte. Hadde masse vann-følte at kiloene bare rant av av seg selv.
båneiverden Skrevet 4. juni 2007 #19 Skrevet 4. juni 2007 Gikk opp 16 kg, snuppa er 6 mndr og jeg har 2 kg igjen å ta av for å lande der jeg var før jeg ble gravid! Syns det har gått sakte men sikkert av seg selv, tok av 10-11 kg ved fødsel, siden ca en halv kg i mnd uten å gjøre annet enn å spise masse, men sunn mat, og amme... ;-)
<3 + <3 + ? Skrevet 4. juni 2007 #20 Skrevet 4. juni 2007 Gikk opp ca 18 kilo(litt usikker...visste ikke nøyaktig hva jeg veide før). Tok 7-8 uker før jeg var tilbake på noenlunde samme vekt. Gjorde ikke noe særlig for å ta det av. Holdt med å amme.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. juni 2007 #21 Skrevet 4. juni 2007 Jeg gikk opp ca 28 kilo, og var full av vann. Mistet 14 kilo første uken etter fødselen(svettet som en gris:)) Etter to mndr var jeg gått ned 18 kilo, og når lillingen var 6 mndr var jeg kvitt 29 kilo:) Men de siste 6 kiloenen måtte jeg anstrenge meg litt for å bli kvitt.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #22 Skrevet 4. juni 2007 Jeg gikk opp ca 30 kg, 15 forsvant på sykehuset, 8 gikk av seg selv de første 2 mnd, håper resten forsvinner snart også, men må nok jobbe litt mere med de. Jeg hadde vann i kroppen, men ikke så mye at jeg aldri så anklene mine.
Nye sprell Skrevet 4. juni 2007 #23 Skrevet 4. juni 2007 Jeg la på meg ca 17 kilo i svangerskapet, 7 forsvant ved fødselen og dagen etter. Deretter har jeg faktisk lagt på meg 3 kg! Er et år siden fødselen nå. Fullammet en diger gutt til han var 6 mnd og 10 kilo! I tillegg fikk jeg mange strekkmerker på magen og puppene de siste ukene av svangerskapet. Så jeg er IKKE fornøyd med meg selv! Har spist normalt sunt og trillet mye.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #24 Skrevet 4. juni 2007 Opp ca 15 kg. Forsvant ca 10 kg rett etter fødselen. Er nå (etter 6mnd) ned i match vekt, men tar det med en klype salt da jeg har mye mindre musker enn før. Merker det på f.eks buksene som ikke sitter like fint. Magen er ganske flat men har fått disse grusomme håndtakene. Jobber med å få dem bort nå...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #25 Skrevet 12. juni 2007 Gikk opp 10 kg. 7 kg forsvant med fødsel, og de siste 3 kg forsvant i løpet av et par uker. kroppen var ellers akkurat som før etter ca 4 uker, da var også puppene ikke så hovne lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå