Gå til innhold

Mange her som går på babysvømmming?

Anbefalte innlegg

Og hvor lenge har dere gjort det?

Vi har gått siden tulla var 3 mnd. Nå har hun blitt helt vill når hun ser at vi skal bade. Hun elsker å bade, om det er i badekaret hennes, storbadekaret hjemme eller i basseng. Gøy å se at hun ikke er redd for vann lenger. Dusjing gjør heller ingenting.

Hun dykker, "hopper" fra kanten, ligger på mage/ryggen min når jeg svømmer etc . (holder seg fast i håret mitt da men...)

Morsomt å se hvor trygge de har blitt i vannet!

Fortsetter under...

Vi har gått på baby svømming siden jul, å snuppa elsker det... Å alt annet som er vann :) hehe!

Men er ikke helt fornøyd m opplegget her, så jeg vet ikke om jeg gidder forsette i grunn...!! Men vi får se etter sommeren...!!

Er litt viktig at de ikke er redde for vann syntes jeg, å det hjelper sikkert å gå på baby svømming tror jeg :)

Har ikke gått på babysvømming med han, skulle ønske vi hadde gjort det, for høres jo ut som jenta di synes det er knall! Og hun er mye tryggere i vannet enn Magnus!

Men Magns ELSKER å bade! Synes det er skikkelig gøy, både i baljen, badekar, basseng og hav! vann er rett og slett gøy! Han er ikke redd for å få vann i ansiktet, men han er litt skeptisk til å dykke under enda (har gjort det noen ganger og det har gått helt fint)

Tok ganske lang tid før hun vente seg til dykking hun også. Har gått der siden november, men det var først rundt påske at hun ikke gråt når vi dykket mer enn en gang i løpet av den halvtimen vi bader.

Nå sitter hun på kanten og kaster seg ned i vannet selv. Vi regner til tre og da lukker hun øynene og kaster seg i vannet. Så stolt etterpå da.

Han blir nok glad i å dykke etterhvert han også.

Men synes babysvømming er helt topp. Kjempeglad for at vi ble med på det. Vi har ikke vært med på andre ting vi da, som f.eks. barselgruppe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...