atpåklatt08? Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 kan se ut som jeg alikevel holder ut i alle fall en pp til..... atpåklattmannen var to dager borte-og ubeskyttet sex er ikke alltid så lett å få til. Så da er jeg her igjen-regner med at jeg har el ca i morgen, da er faren for å bli gravid tilstede etter gårsdagens utskeielser. SÅ fast og bestemt var vi på å legge prøveprosjektet på hylla.... har litt blandede følelser kan grue meg til neste nedtur
skifer Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Får håpe det klaffet nå da:) siden dere først ramlet av denne hylla Lykke til. Klem
Dolly Duck Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Velkommen tilbake! Så fint at prøveprosjektet ikke forsvant for godt, men bare tok seg en liten pause på hylla... Jeg håper det klaffer for deg veldig snart!! Lykke til! =)
evigoptimist Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Lykke til attpåklatten=) Mange som blir gravide etter å ha sitti på hylla! Kanskje det var alt som skulle til for at spiren skulle komme!
Beth Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jaja, slik er det nå med smale hyller... Masse lykke til, kanskje den sit nå da, med svangerskapshormon og greier. Klem frå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå