Gå til innhold

Nå har jeg ringt legen og fått time ditt til onsdag kl 10


Gjest

Anbefalte innlegg

for å høre om jeg kan få skrevet ut reductil for og se om de hjelper på meg. Hadde en stor klump i halsen når jeg ringte legen for å få time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott du fikk time så raskt, skal tenke på deg på onsdagen, men ikke vær nervøs, han vil sikkert hjelpe deg.

 

Lykke, lykke til på ondagen.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun hjelper meg sikkert men syns det er så ekelt og spøre leger om saker og hjelp.

 

 

Skal skrive her inne med en gang etter jeg har vært hos legen og si åssen det gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart til legen og jeg gruer meg kjempe masse, er så kvalm siden jeg gruer meg til og ta opp vekt problemet mitt=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg hjemme. Legen min var litt sånn ja å hvorfor kom du hitt pga vekta, du klarer det uten at du kommer hitt. Etter om men så målte hun blodtrykket og tok blodprøver og ska tilbake om 14 dager for og se om jeg får de pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva????? Fikk du ikke resepten med engang?

 

Hørtes rart ut, jeg fikk med engang jeg spurte jeg. Hun tok da blodtrykket og så spurte hun om jeg ville ha 10 eller 15 mg.

 

Jeg går på 15 mg og er storfornøyd. Går ned jevnt og trutt.

Har igjenn ca 12 kilo til hovedmålet er nådd.

Har tatt av til nå litt over 20 kilo.

 

Ønsker deg lykke til, vi støtter hverandre her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! mulig du har sagt det i ett annet innlegg men hvor mange kilo skal/må du ned? og hva bmi har du?

 

Håper du får det om to uker da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg høres veldig lite imøtekommende ut av legen din - etter det du har fortalt høres du jo kvalifisert ut. Hvis du ikke har et usedvanlig godt forhold til legen ellers ville jeg vurdert å bytte lege.

 

Til gullgutten_min: Hun skrev i et innlegg lenger ned:

"Men jeg må ha hjelp for min vekt er 105-106 kg og den rikker seg ikke ned over. Er bare 166 høy og det ut gjør en BMI på over 38. Snufs

Camilla20år & Tiril1,5år"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg fikk ikke den med en gang nei er heller ikke sikkert får heller for hun mente at det klarte jeg uten at hun skulle skrive ut noe som helst. Får se hva slags svar blod prøvene gir håper jeg får de pillene sånn at jeg få start på å få vekta ned. Sa jeg hadde prøvd alt mulig av slankemiddler i 5 år. Jeg har lyst til og ta av meg 20-30 kilo. Veier nå 105-106 kilo og er 166 høy så jeg har en bmi på litt over 38 og det er alt for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det og med en gang jeg spurte.

Fikk egentlig ett ja før jeg var ferdig å stille spm.hehe

Jeg fikk resepten på dagen, men måtte ta blodprøver samme dag, så skulle legen kontakte meg hvis det var noe.

 

Synes det er veldig dårlig gjort av leger å sitte der å påstå at du kan klare dette selv.

Du har tross alt motet deg opp for å spørre om hjelp til ett stort problem, og det er ikke bare bare det!

Husker hvor sinnsykt nervøs jeg var selv.

 

Håper virkelig du får den hjelpen du vil ha, og massemasse lykke til:)

 

Går nok i orden skal du se:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke får det av legen din så bytt lege! Det er ikke nødvendig å måtte slite slik unødvendig. (om alt er i orden med BT osv altså) Jeg har gått ned 20 kg med Reductil i 2004. Nå fikk jeg Reductil igjen fordi jeg ikke kommer ned de siste kg, og min BMI er nå under 26!

Håper det ordner seg for deg og at du klarer målet ditt.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...