Mamsen til Silje Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hvor får man kjøpt de og hvor mye koster de? Har babyshop?
Amabolla Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Babyshop har slynger tror jeg,men ikke mei tai. Jeg bestilte min mei tai på mixmax.no. Andre sider du kan sjekke ut er: dotedot.no, krusedull.net.
Dunna venter jente i nov 2011 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Det finnes mange steder,men kun på nettet. Babyshopp har bare babybjørn. Hvis du søker på mei tai og lommeslynge,ringslynge m.m kommer det opp masse nettbutikker. En side som jeg har kjøpt fra og er veldig fornøyd med er www.dotedot.com Hvis du kjøper noe der får du 10 % på første ordre hvis du bruker kode " rabbatt 463" i komentarfeltert når du bestiller.Har ringt flere ganger ang størrelse og de er veldig service minded. lykke til
Mamsen til Silje Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Okai,takk. Sjekke der da. Er du fornøyd forresten? Snuppa mi på snart 4mnd trives ikke i baby bjørn bæresæle.
Mamsen til Silje Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Takk for tipset,men blir litt forvirra i markedet av slynger,sjal og mei tai. Hva skal man velge...? Må kikke litt.
Dunna venter jente i nov 2011 Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Hei igjen. Ja mann kan bli ganske forvirret av det store utvalget.He er noe av min erfaring.Er veldig nyskjerrig av person og interessert i bæremåtet så jeg har søkt masse å fått informasjon.Har foreløpelig bare -lommeslynge selv. Den er veldig lett og liten å ta med seg.Kan brukes fra nyfødt opp til 2 år.(pakkes sammen i en liten pose. Minus med den er at du belaster bare en skulder,men det er bare å snu den så får man balansert det.Du må oppgi mål og får en slynge som er tilpasset deg. Ringslynge kan brukes av alle forde den er regulerbar Det er el langt stykke tøy med ringer i enden. Belastningen er på en skulder her og. Begge bæresjal er smarte til korte turer inn og ut av butikk når man savner blekksprutarmer. -elastisk bæresjal er vist veldig fint fra nyfødt. Min sønn er 9mnd og jeg ble ikke anbefalt å kjøpe det nå,heller et vevd siden det er mer stødig på større brarn,men det står at man kan bruke det opp til 12 til 18mnd Disse to sjalene har belastning på begge skuldre og man kan bære lenger uten å bli sliten,men det er 3-5 meter stoff. Så har du mei tai som jeg tror er veldig fin på sikt. Kan brukes på rygg mage og hofte. Uansett så er det smak og behag og hva du tåler/liker og om hvor stort lite barnet ditt er. Skulle tro jeg jobbet med dette grunnet denne interessen,men jeg synes det er så morro og så bor jeg i 5 etage uten heis så det er etmust. Venter en mei tai i posten snart,gleder meg .Lykke til. Hvis du blir bitt av basillen så ta en tur inno tettinntil.com det er et eget forum for folk som elsker å bære. Her får du svar på alt med div linker også.
sakama Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 lotusbarn.com der får du bl.a.tak i en mei tai som heter babyhawk. Mange flotte stoffer og ikke minst god i bruk
sakama Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 lotusbarn forhandler forøvrig både elastisk og vevd sjal, slynger og mei tai. Skjønner godt man blir litt forvirret i starten, men bruk litt tid til å undersøke litt så finner du helt sikkert noe du blir fornøyd med
pippis mamma Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Hei:) Den mei taien som heter babyhawk, kan den brukes på ryggen og på siden også? Var ingen informasjon om bæremåte på denne meitaien, men den var veldig fin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå