fremtidoghåp Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Er dere her inne? Hvordan går det ,Bb, er humøret LITT bedre nå, eller er alt bare tøft? Når har dere IKM? Vi har bare hatt ett eneste hopp i høyet denne måneden, pga mannen borte på jobb. Til gjengjeld kom han hjem natten før EL, så det var max bra "timet". Håpe, håpe.... Har IKM ca 15. juni. Vi snakkes! :-)
Modesty Blaise Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har sett på BliGravid at Bringebæret har testet positivt! hurra og gratulerer!
fremtidoghåp Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Åh, hurra hurra!! Men hadde hun ikke egløsning "nettopp" da? Eller går tiden bare så fort?
Alexandra69 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hei på deg! Koselig å bli etterlyst ) Jo da jeg er innom her av og til, men er inne i en motløs periode for tiden. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så negativ med tanke på det å bli gravid igjen, men jeg greier liksom ikke å tro på at jeg vil kunne bli gravid igjen, eller at jeg kan bære frem et friskt barn... Forferdelig tanke, og sikkert ikke noe bra verken for meg eller han som ønsker så sterkt å bli pappa til et barn til. Men jeg sier ikke det til han da, at jeg ikke greier å tro på at det vil skje. Men det er sånn jeg føler det. Har på en måte resignert allerede. Jeg skal jo følge med og prøve å finne eggløsning selv om det i seg selv er litt av en tålmodighetsprøve. Tror ikke jeg får det denne måneden her faktisk. Har ingen symptomer enda og er på dag 23 i syklusen. Tempen hopper opp og ned og er helt karamba Men som sagt; klart jeg skal prøve så godt jeg kan. Jeg greier ikke å se meg selv som mamma til flere barn i fremtiden heller. Har prøvd å mane frem bilder på det, men klarer det ikke. Det kommer ingen. Mens sønnen min levde hadde jeg det likedan. Klarte ikke å se han for meg i fremtiden. Fikk ingen bilder. Nå vet jeg jo hvorfor, men det er ekkelt å ha det slik. Jeg håper det endrer seg. Jeg vil ha bilder i hodet mitt. Bilder av barn. Mine barn. Hvordan var/er det med dere andre? Har dere sett for dere fremtiden med barn mens dere prøver å bli gravid, eller var gravid? Jeg aner jo ikke om det er normalt å ikke greie å lage bilder på det inne i hodet mitt, men jeg er jo ekspert på det når det gjelder alle andre ting i livet mitt, så hvorfor ikke når det gjelder barn? Betyr det at jeg ikke skal få bli mamma til flere barn mon tro? Jeg bare lurer. Bra at det klaffer med at mannen din kommer hjem til riktig tid denne måneden. Tvi tvi til deg!
fremtidoghåp Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Hei, Alexandra! Så kjekt å høre fra deg! :-) Jeg ville bare si at jeg svarer deg i morgen tidlig. (Er så tung i topplokket at det straks bærer rett i seng, enda det er kjempetidlig ennå....) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå