Gå til innhold

fortsatt ikke tegn til EL etter Sa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli rimelig lei. Jeg har lyst til å få eggløsning nåååååååååååååååååååååååååååååååå. Jeg blødde hele 3 uker etter SA. Nå håper jeg snart at jeg endten får mensen eller at jeg aller helst får eggløsning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, du sier ikke hvor lenge det er siden, men selv måtte jeg vente 7 uker på mensen etter sa, og har hørt om folk som har ventet 3 måneder, så det kan nok ta en stund dessverre:/

Skrevet

Det er snart 1 mnd siden. Regnet med at det ikke kom til å ta så lang tid. Da får jeg vertfall håpe vi slipper å slite lenge med å bli gravid da, slik som med den første. huff, dette med prøving tror jeg aldri kommer til å bli noe gøy

Skrevet

hei jeg mistet for to uker siden.. har tatt en el test i dag som var positiv. og en g test som var negativ.. har du fått neg graviditetstest?er ikke helt overbevist om at eggløsningen har kommet alt nå...

Skrevet

jeg fikk negativ test 2 uker etter at jeg mistet, hadde tatt 2 dager før, da var den NESTEN negativ. Nå derimot vil jeg ha eggløsning snarest mulig, men det er nesten ikke en tendens til strek der en gang, så jeg ser jo at ikke EL er rett rundt svingene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...