Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Del Skrevet 4. juni 2007 Leser lenger ned på siden her at det var ei som hadde blitt stukket så mye i ryggen under setting av spinalbedøvelse at hun antagelig har fått nerveskader. Jeg hadde mitt keisersnitt i august 2002. De stakk meg mange ganger og det endte til slutt i at jeg blei bedøvet fra halsen og ned. Trodde jeg skulle dø, kjente jo ikke at jeg pustet. Jeg har alltid hatt problemer med ryggen, og var riktignok gele i ryggen etter den fæle stikkinga. Jeg var inn og ut hos lege,sykehus og fysioterapeuter i mnd`ene som fulgte. Det hele endte i prolapsoperasjon sommeren 2003, da kunne jeg rett og slett ikke gå, ikke løfte lillegullet mitt eller noen ting. Det var en utrolig tøff tid. Jeg regner meg selv som en som tåler en støyt, men jeg tror aldri jeg har grått så mye som den tiden der. Nå i etterkant er jeg helt fin igjen, så lenge jeg trener og holder meg i form. Kanskje det var den ville stikkinga i ryggen min som gjorde at jeg fikk prolaps. Men hvordan i svarte skal jeg kunne bevise dette nå, etter jeg har fått operasjonen og alt er i orden igjen.??? Hehe, stakkars anestesilegen. Jeg bannet han opp og ned og sa at så fort jeg fikk følelsen igjen i armene burde han være forduftet hvis ikke han ønsket seg en på trynet. Inkompetente, ufølsomme idiot. Han forsvant fort ut når jeg sa at jeg begynte å få følelsen igjen i beina mine. Har aldri i mitt liv vært så sinna og redd som den gangen. Heldigvis glemmer man fort, så i desember blir det sikkert et keisersnitt til. Har for smalt bekken, ellersk skulle jeg gjærne født normalt jeg også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9494877-kanskje-jeg-ogs%C3%A5-har-rett-til-%C3%A5-klage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 4. juni 2007 #2 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg ville ha klaget om du ikke følte deg riktig fulgt opp. Hvis det ble verre etter spinalbedøvelsen og du har vært merkbart mye mer ut og inn av sykehus/fysio/lege osv etter det så er det liksom litt latterlig om de skal si noe annet. Men det er jo det leger er da. Latterlige. Hehe. *preget av situasjonen* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9494877-kanskje-jeg-ogs%C3%A5-har-rett-til-%C3%A5-klage/#findComment-9496656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Del Skrevet 4. juni 2007 Tusen takk for svar:) Deilig å få støtten. Jeg må jo si at jeg gruer meg veldig til neste KS, er så inderlig redd for at ryggen skal få seg en knekk igjen. Det har jeg ikke lyst til nemlig. Tusen takk igjen for svar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9494877-kanskje-jeg-ogs%C3%A5-har-rett-til-%C3%A5-klage/#findComment-9503472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå