Gå til innhold

hvem kommer på torsdag?????? -bergenstreff

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hva med å bytte sted?

Burger King er på en måte litt upraktisk med mager og babyer...

Så jeg slenger ut et forslag.

Hva med ERA på exhibition?

Litt pricy i forhold til BK, men mye bedre mat, og mye mer praktisk!

(tror det inngår i dette innlegget at jeg stiller opp:)

Annonse

jeg var inne forrige mandag pga at jeg tror slimproppen eller deler av den gikk. og hadde murringer i ryggen som kom i tak. i går lurte jeg på om jeg lakk fostervann, men det viste seg å bare være veldig tyntflytende utflod. og hadde også murringer i ryggen. og vonde kynnere. men hadde ikke åpning ihvertfall. herregud, jeg høres jo ut som DEN hypokonderen. men men... når man har vært inne en gang og får beskjed om å komme tilbake om det kommer mer murringer/sammentrekninger. så blir man litt ekstra nervøs og påpasselig

Jeg synes ikke det er hysterisk i det hele tatt:) Du er bare bekymret for babyen din, og du har aldri vært gravid før heller, så det er mye nytt som skjer. Jeg var også inne å sjekket om jeg lakk fostervann , men det var også bare tyntflytende utflod:) Tror det er ganske vanlig i slutten av svangerskapet, jeg har hvertfall begynt med truseinnlegg for å si det sånn :) Var det slimproppen som gikk? eller fikk du ikke noe ordentlig svar på det? Jeg har hørt at om deler av den går så danner det seg en ny, dersom du ikke er fødeklar. Men jeg vet ikke sikkert:)

Uansett så er det viktig å ta det med ro, og ikke stresse, så skjønner deg der:)

Klem

Annonse

ja det er jo det. jordmoren som tok i mot meg var veldig grei. da de bemerket at jeg hadde vært der uken før også, spøkte jeg og sa: ja hvis det fortsetter sånn må jeg jo få klippekort snart. da sa hun at, neida dette er ingenting. og mye bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...