tezzie Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg bruker str 40-41 i sko. Hva bør jeg velge? Er de store i str?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 7/9 kanksje holder. Mine cayman er hvertfall litt store i str. Jeg har 38 i de selv om jeg ofte må opp til 39 i vanlige sko.
tezzie Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Har du bestillt de på taylorshoes?? Vurderer å bestille til meg og datteren min. Vet du om jeg må betale mye i toll?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg bestillte de der ja. Tollgrensa er på 200kr, om du holder deg under den må du ikke betale toll. Portoen dems er ganske dyr, men det vil likevel lønne seg å bestille de hver for seg, hvis du ikke vil ta sjansen på at de sikkert ikke blir stoppa i tollen. Toll koster vel en ca 90kr, pluss 25% moms på varer over 200kr har jeg hørt. Ser under her at du burde ta en str større da. men du kan måle beinet og sjekke på siden for european size chart.
Bæremeisen Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Bestill de i to separate pakker, da slipper du toll.
maybe3 Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Min datter bruker 22 i vanlige sko. Kjøpte 6/7 i Crocs til henne. Og kunne IKKE hatt mindre. Tenkte på å bestille på Taylorshoes,og da hadde jeg valgt 4/5 utifra str. der, men kjøpte istedet på skobutikk her.. Heldigvis, ellers hadde jeg måttet returnere dem;- ( Jeg bruker 38/39 til vanlig,og har crocs i str 38. De er litt store, men behagelige;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå