snikkelora Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Hvordan den er i bruk? Hva som er positivt og negativt med den? Hadde du valgt den vogna på nytt?
Tippehøna Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 vet du jeg bare har elsket den vogna........Jeg har fremdeles ei datter på 2,5 år så jeg bruker OTHen flittig;)......skal ha ny baby snart og da må jeg tenke søskenvogn.....men hadde datteren min vært LITT eldre hadde jeg kjøpt ny OTH til den nyfødte:)...UTEN å tenke....du finner ingen vogn som er sååå god å trille.....akkurat nå har jeg bare sportsdelen, så den nyfødte kan jo ikke bruke den;)....dessuten er den rosa, og DET kan ikke lillebror bruke;).....det Negative???.......hm...har ingenting negativt å si....den er bare fabelaktig:)
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Nå har jeg begrenset erfaring siden babyen enda er inne i magen, men foreløpig virker OTH'en helt super!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Jeg er veldig fornøyd med OTH'en. Har ikke noe å utsette på den. Begynte å bruke den når snupp var litt over et år. Hadde ikke plassert en 6 mnd i den, da den blir stor i forhold til barnet. Men det er mitt synspunkt da.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 bla deg nedover/søk på siden. Det er skrevet masse om dette
allegodetingertre Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Vi kjøpte OTH da barnet var 14 mnd gammel, nå er hun 2.5 år. Kjempefornøyd med vognen, eneste jeg har å utsette er at den blir lang sammenlagt i bil. Om vi får flere kunne jeg tenke meg å bruke bag på den. Men jeg ville ikke brukt sportsvognen til et barn under 1 år da jeg syntes det var koselig å trille med barnet vendt mot meg. OTH er heller ikke veldig lun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå