Gå til innhold

One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du på?

Skrevet

Hvordan den er i bruk? Hva som er positivt og negativt med den? Hadde du valgt den vogna på nytt?

Skrevet

vet du jeg bare har elsket den vogna........Jeg har fremdeles ei datter på 2,5 år så jeg bruker OTHen flittig;)......skal ha ny baby snart og da må jeg tenke søskenvogn.....men hadde datteren min vært LITT eldre hadde jeg kjøpt ny OTH til den nyfødte:)...UTEN å tenke....du finner ingen vogn som er sååå god å trille.....akkurat nå har jeg bare sportsdelen, så den nyfødte kan jo ikke bruke den;)....dessuten er den rosa, og DET kan ikke lillebror bruke;).....det Negative???.......hm...har ingenting negativt å si....den er bare fabelaktig:)

Skrevet

Nå har jeg begrenset erfaring siden babyen enda er inne i magen, men foreløpig virker OTH'en helt super! :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med OTH'en. Har ikke noe å utsette på den. Begynte å bruke den når snupp var litt over et år. Hadde ikke plassert en 6 mnd i den, da den blir stor i forhold til barnet. Men det er mitt synspunkt da.

Skrevet

bla deg nedover/søk på siden. Det er skrevet masse om dette

Skrevet

Vi kjøpte OTH da barnet var 14 mnd gammel, nå er hun 2.5 år. Kjempefornøyd med vognen, eneste jeg har å utsette er at den blir lang sammenlagt i bil.

Om vi får flere kunne jeg tenke meg å bruke bag på den. Men jeg ville ikke brukt sportsvognen til et barn under 1 år da jeg syntes det var koselig å trille med barnet vendt mot meg. OTH er heller ikke veldig lun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...