Gå til innhold

Oktober: Dere som har fått barnehageplass...


Kanutten & småen + Lucia

Anbefalte innlegg

Når skal ungene begynne i barnehage? Skal de ha fullplass?

Jeg gruer meg skikkelig til småen skal i barnehage.... :(

Han er jo min lille gutt... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått plass til høsten. Har full plass, men har planer om å starte med halvt og så øke opp gradvis over en mnd eller to. Må ha full plass når jeg skal begynne å jobbe igjen:-)

Blir nok litt merkelig å skulle levere han til andre, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal begynne med bare noen dager i uka også øke gradvis, pappan jobber 14dager på jobb og 14 dager fri, så når pappan har fri så skal han bare være 50%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Skal vel begynne å venne henne til barnehagen i august. Er studentbarnehage, så den er veldig fleksibel, og det blir nok litt forskjellige tidspunkt hun er der, men vi skal prøve å få rutine på det. Vet ikke hvor mange timer i uka det blir, men blir nok ikke noe mer enn 50%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha full plass, men satser på at vi ikke trenger bruke det. Jeg skal studere og er derfor ganske fleksibel.

Men gruer meg likevel. :)

Min har plass fra midten av uagust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått plass fra 1 august, men jeg begynner ikke på jobb før i november så vi skal ha en gradvis tilvenning vi da. gruer meg litt jeg også. Enn hvis hun slår seg eller blir lei seg og vil til mamman sin så er jeg ikke der, men det går vel bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har plass fra 20.08, men de kommer ikke begynne for fullt før pappapermen er over i begynnelsen av desember.

 

Vi skal begge jobbe 90% en periode, sånn at de er hjemme med en av oss hver onsdag til mars. Har heldigvis fleksitid begge to.

 

Ellers så kommer vi til å begynne med tilvenning gradvis til høsten.

 

Gruer meg litt, ja, det må innrømmes. Små guttene mine skal være alene uten mamman eller pappan sin.... Men det går sikkert fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har fått plass fra 1 desember, full plass men har søkt om reduksjon til 60% (permisjon) fordi jeg skal bare jobbe halvstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...