Gå til innhold

Skal på møte med sjef, lege og arbeidstilsynet er så upopulær på jobb og sjefen vil ikke tilrettelegge for meg og ryggen.

Anbefalte innlegg

Jobben vil ikke tilrettelegge eller finne en ny stilling til meg... Så kjip rygg, etter det møte her blir jeg vel enda mer uønsket... Tenker på det hele tida og det er så trist at det har blitt sånn. Vil jobbe 50% men gjerne i resepsjon siden jeg har en psykisk tøff jobb, mye press osv, og sitte i 8time rer ikke godt... Andre som har sure sjefer??

Fortsetter under...

jepp..kommer ingen vei med jobben. de nekter å tilrettelegge noe som helst, ikke lettere vakter, eller 50 % stilling..

er ganske sur på jobben..selvom jeg bare jobber litt ved siden av studiene, men alikevell..

nei,men kan ikke si at jeg har jobbet så mye ved siden av studiene de siste 3 mnd...

Kan du få råd fra lege evnt. aktiv sykemelding pga ryggen?ofte har jeg erfart at arbeidgivere må ha det meste skriftlig for å tilrettelegge..ofte må det jo eksistere en stilling for at sjefen kan delegere bort en stilling,men målet for alle parter bør jo være at du klarer jobb..

Uff, det bør jo ikke være sånn, du er jo ikke syk men gravid..håper det ordner seg for deg!

Lykke til.

Uff da

hørtes ikke godt ut. sjefer skal tilvanlig tilrettelegge slik at du har det greit på jobb. jeg ble sjuke meldt pga bekkenløsning for 2 uker siden og da fant arbplassen ut at dem måtte tilrettelegge for meg, ellers måtte dem ha så mange vikarer, og det er jo heller ikkje ønskelig.

men legen er som regel på din side da, og viss ikke jobben klarer å tilrette legge ja da finnes det sjukemelding. for du skal ha det greit i svangerskapet, enn skal slippe å bekymre seg for jobb, når en har så mye anna å tenke på.

lykke te:)

Sjefen min er som regel grei. Jobber på småbarnsavd i barnehage så det blir tatt hensyn til løft. Men hun ble sur da jeg ble sykemeldt i 2 uker, da det var fare for vannkopper...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...