Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 ja, d har vi. Må få meg sånn insektsnett til å ha rundt senga-d er veldig kjekt!
Mamman til M&E Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 jeg mener da selvsagt på soverommet
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Ja, har vinduet åpent, men lar ikke sengen til baby stå i trekken. Barna liker ikke å bli for varme og de har bare godt av frisk luft (særlig nå i sommervarmen).
suseduse Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Vi har hatt vinduet oppe nesten hver eneste natt i vinter, liker det kaldt! Ikke de dagene det har vært 20 minus da, men..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 vi har bestandig vinduet åpent vi. sommer som vinter. og er nesten aldri syk, gjelder pjoken på 4
milk Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Vinduet er åpent sommer som vinter. Tulla har ikke vært syk enda hun snart er 7 mnd. Verken babyer, barn eller voksen sover godt hvis det er for varmt i rommet. Hvis du leser bøker om babystell, så finner du fort ut at de sover bedre med en temperatur fra 16-18 grader på soverommet. Kan tenke du merker at pjokken sover bedre ute enn inne hvis du har det varmt på soverommet!? Overoppheting er absolutt ikke bra for en baby. Her ligger tulla på lammeskinn med dundyne over seg. Sover som en stein hele natta på godt og kjølig soverom. Du bør absolutt lukke opp vinduet!!
Mrs. Bouquet Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Ja det har vi, og har insektsnett på vinduet så er alle trygge for krypa.
ScaryMama Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Ja, har det vel også ofte opp når det er kaldt ute. Men vi hadde ikke klart å sove hvis vinduet skulle vært lukket nå som det er så varmt ute!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Nei, det blir jeg syk av!:-/ Men er det ekstremt varmt ute så går det.
Hannahs-mor06 Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 JA;) må ha frisk luft, er jo så varmt nå..
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 Har alltid vinduet oppe på soverommet, sommer som vinter. Får kke sove i varm og dårlig luft, spesielt sunt er det jo heller ikke.
silhah og emilie Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 oh yes..har insektsnetting forann vinduet da:) vil ikke ha noen småkryp jeg nei:)
hårsår Skrevet 3. juni 2007 #14 Skrevet 3. juni 2007 Vi lufter godt i løpet av dagen slik at det blir god klar luft på soverommet. På kvelden har vi gløtt på vinduet, men trekker for gardinene slik at det ikke kommer trekk inn i rommet. Vi sover alle bedre slik.
haater husarbeid Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 jepp, men vi har persienner og gardiner foran der igjen. Vi bor på solsiden alle sammen og minsten ligger inntil veggen lengst unna vinduet. Tror ikke jeg hadde hatt det oppe hvis han lå under vinduet.
Mamman til M&E Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 4. juni 2007 Takk for svar. Har vindu åpent vi også men ble med ett usikker etter å ha snekket med ei dame som sa at det villehun ikke ha gjort pga trekken. Vi har to vinduer på soverommet men har bare det ene åpent om natten (begge på dagtid for gjennomlufting). Tror jeg hadde krepert om jeg ikke kunne ha vinduet åpent :-)
Stratos med 3 barn Skrevet 4. juni 2007 #17 Skrevet 4. juni 2007 ja! I samtlige soverom, også hender det vi setter opp dørene også, slik at vi får litt luftgjennomstrømning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå