Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Da tenker jeg på babyer fra 0-4 mnd ca. Hadde tynn lue på min i dag, og han ble kjempesvett på hodet! Synes synd på ham, men har jo ikke lyst til at han skal bli syk heller?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Samme erfaringer her. Har brukt en tynn ullue (som i følge de som solgte den kan brukes året rundt, tom på sommeren...), men han svetter så mye (helt våt i håret). Så lenge de ligger i bag'en og ikke får direkte vind/trekk på seg, kan jo de ikke være farlig. I dag har det jo vært varmere ute enn inne og nesten vindstille. Vår gutt er foresten 5 uker.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Blei han svett, var han antakelig for varm. Da ville jeg vurdert solhatt, skaut?? Noe veldig veldig tynt.. Men ligger de nedi vogna, er d kanskje ik så nødvendig hele tiden..?
Duddlidu Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har aldri hatt så liten sommerbaby, men jeg inbiller meg at det blir anbefalt å ha på en liten tynn lue på små babyer uansett ja. Har selv lue på gullet mitt på 8 mnd nesten uansett, tar den av innimellom dersom vi sitter i le og det er veldig varmt.
Lille søtnos Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Ikke på varme dager, da er det solhatt for å beskytte hodet mot solen og øynene mot lyset.
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 i går og i dag hadde jeg ikke lue på min 2 måneder ganle baby... ikke mens hun var i vogna, skal ut å kjøpe solhatt i morra.. hun blit så svett og varm av skaut eller tynne luer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå