Gå til innhold

Har alle lue på de nyfødte i denne varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på babyer fra 0-4 mnd ca.

Hadde tynn lue på min i dag, og han ble kjempesvett på hodet! Synes synd på ham, men har jo ikke lyst til at han skal bli syk heller?

Fortsetter under...

Skrevet

Samme erfaringer her. Har brukt en tynn ullue (som i følge de som solgte den kan brukes året rundt, tom på sommeren...), men han svetter så mye (helt våt i håret). Så lenge de ligger i bag'en og ikke får direkte vind/trekk på seg, kan jo de ikke være farlig. I dag har det jo vært varmere ute enn inne og nesten vindstille. Vår gutt er foresten 5 uker.

Skrevet

Blei han svett, var han antakelig for varm. Da ville jeg vurdert solhatt, skaut?? Noe veldig veldig tynt.. Men ligger de nedi vogna, er d kanskje ik så nødvendig hele tiden..?

Skrevet

Jeg har aldri hatt så liten sommerbaby, men jeg inbiller meg at det blir anbefalt å ha på en liten tynn lue på små babyer uansett ja. Har selv lue på gullet mitt på 8 mnd nesten uansett, tar den av innimellom dersom vi sitter i le og det er veldig varmt.

Skrevet

Ikke på varme dager, da er det solhatt for å beskytte hodet mot solen og øynene mot lyset.

Skrevet

i går og i dag hadde jeg ikke lue på min 2 måneder ganle baby... ikke mens hun var i vogna, skal ut å kjøpe solhatt i morra.. hun blit så svett og varm av skaut eller tynne luer..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...