Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 jeg mista den 12 mai men blødde fra den 9 og hadde komplett abort den 12.blødde i 3 dager. tok en el test noen dager etter det som var positiv..altså...og noen dager senere svakt positivt og deretter ingen strek.tok en el-test nå som var positiv....har jeg el nå,er jeg gravid eller hva?
Aprilbaby09:) Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Det er jo mulig du er gravid igjen... Har du tatt grav. test? el tester blir jo positive om man er gravid. Jeg mistet den 7 mai, tester fremdeles positivt både på el-test og grav.tes.....Håper snart jeg får en neg. test slik at jeg kan begynne å finne el igjen...kjedelig å ikke ha kontroll over syklusen.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 ja ikke sant...min var svaksvak svak sist jeg tok,men i dag var streken klar.Kan man bli gravid hvis mna har hcg etter sa i kroppen?
Aprilbaby09:) Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Ja, man kan blir gravid selv om det henger igjen hcg-hormoner etter forrige svangerskap.. Det er jo et svangerskapshormon såå...Har hørt om flere som har blitt gravide igjen uten å ha fått tanta på besøk først...så kanskje du har fått deg en ny spire:).. hvor mange uker var du på vei da du mistet? hmm...syns du burde ta en ny el-test om noen dager. og hvis den er positiv så bør du jo ta en graviditetstest..
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 jeg var 7 uker da jeg mistet,men begynte å blø i uke 6 så jeg visste at det kom til å ende galt.Tenker å ta en el-test om noen dager for å se:)Hva er din status?
Aprilbaby09:) Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Jeg hadde blødninger gjennom hele svangerskapet...var mer eller mindre som en kraftig mentruasjon. Tok flere ultralyder, men alt så fint ut hele tiden, og fikk beskjed om at det ikke var unormalt med blødninger- var gravid med tvillinger. Men så skjedde det uventede.. Den ene tvillingen døde i slutten av uke 15 og den andre døde i slutten av uke 16. Sannsynligvis fungerte ikke morkaken godt nok... I og med at jeg var gravid med tvillinger, og at jeg var såpass langt på vei...så blir det vell å ta ett par uker før jeg tester negativt.. har hatt småblødninger hele tiden siden utskrapningen 8 mai..så vet ikke om tanta har vært på besøk eller ikke.. uansett så er testene klart positive enda.... Du må holde meg oppdatert på hvordan det går med deg.. spennende:) Det sies jo at man er veldig fruktbar i perioden etter en abort .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå