nurkimagen.com Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Gullet er 3.5 mnd, og jeg synes det er et slit å amme. Det som var sååå kos med førstemann, og som jeg har gledet meg slik til, er nå bare så frustrerende. Første uken etter fødselen var jeg sår og hadde melkespreng. Andre - 3 uke etter fødsel fikk både han og jeg sopp, kjempevomdt! 4 uke ble han syk og måtte ha morsmelk på sonde i to uker (jeg pumpet meg hver 3. time døgnet rundt). I litt over en måned gikk ammingen halveis greit, men han har vært en del syk og ikke sugd så kraftig. Alle kveldmåltider denne perioder har vært vanskelige, da han ikke ville ta puppen om kvelden. de siste 2-3 ukene har gutten min ikke villet ta puppen i det hele tatt. Han er såå blid og fornøyd, helt til jeg legger han til brystet. Da skriker han skikkelig! Det eneste som hjelper nå er å vente til han sovner, for så å gi. Han tar ikke flaske, har prøvd utallige ganger. Ikke kopp heller. Er litt sliten nå. Måtte bare få det ut på et vis....
Bambino&brødrene Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Så slitsomt. Men du er jo flink som fortsetter enda du er utslitt av dette. Har ingen erfaring med lignende, har vært heldig med at ammingen har gått lett, så kan ikke gi noen råd. Ønsker deg lykke til.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg synes du er kjempeflink som ikke har gitt opp!!! Bravo til deg. Har du hatt kontakt med ammehjelpen eller noen som jobber der du fødte? De kan kanskje komme med tips og hjelp til å bryte den vonde sirkelen for sønnen din? Gir deg en god klem, og håper at det ordner seg. Forstår godt at du er sliten.... Men du gjør en viktig jobb! All ære.
nurkimagen.com Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Takk for oppmutringer:) som sagt, måtte bare få det ut et eller annet sted, dinBaby ble tingen...satser på at dette løser seg til slutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå