Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 han er 1mnd gammel.. tenkte på i denne varmen..trenger jeg dyne i vogna og hva med lue??
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Ta på like mye klær som du ville tatt på deg + et lite plagg til...(regel fra helsesøster..) Tynn lue ja.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Ville hatt veldig tynn lue på. Så lenge de sover syns jeg de burde ha dyne-for da er han sikkert i skyggen og.. Han er jo så liten enda. Kjenn i nakken om han er klam, da er han for varm
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Såvidt jeg har forstått skal de ha lue hele tiden? Du kan jo bare ta på en tynn, lett lue som dekker ørene, men som ikke er så varm. Sånn hjelmformet lue er smart. Dyne i vogna er vel litt mye i denne varmen, hva med et teppe bare? Enig med deg, det er ikke så lett å vite hva som er passe med klær om dagen, men det går som regel greit, følg magefølelsen. Så kjenner du på h*n bak i nakken iblant hvis du er i tvil om tempen er passe. Lykke til =)
jojjo Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Min baby er 9mnd og fortsatt lurer jeg stadig vekk på det der Pleier heller å ta på flere tynnere lag og så tar jeg av hvis det blir for mye. Har gjerne et par tepper på vogna også, sånn i tilfelle. Kjekt å ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå