Tpop Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Vi har sommersfæst hvert år og siste året så hadde vi tema som da var militære. Egentllig ble det helt tilfeldig og ikke meningen sist gang, men jeg hadde skrevet innbydelsen utifra en innkallelse til rep-øvelse. Men over til saken igjen så ønsker jo folk da tema igjen og jeg aner ikke hva vi skal ta. Det er folk fra 18-80 år og full rulle hele natta. Noen gode tips.?? Er egentlig ikke så gad i disse temagreiene, da noen som blir bedt ikke alltid synes det er like kult, men det er jo frivillig da om man vil eller ikke.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 bad-taste party! karneval (så er utvalget til utkledning større) fest fra et eller annet ti-år. passer sikkert best å velge et tiår de eldre får litt utav og isåfall..
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Hehe, å har vært på så utrolig mange temafester, la meg tenke litt.... - Hjemfest: alle tar på seg hjelm, hjemmelagt eller kjøpt - Karneval med spes tema: f.eks. lege og sykepleier, hore og hallik, dyrekostymer, MANGE muligheter! - Filmstjernefest: Kle deg opp som din favoritt film-, tv-, sangstjerne Hmm, burde kommet på mange fler, men er på litt andre tanker for tiden! ;-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Det skulle selvsagt ikke stå hjemfest, men hjelmfest!
Turid Laila Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Togaparty 80 tallet (eller andre tiår) Bad taste party Haha hadde så mange forslag, også forsvant alle når jeg skulle skrive ned...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Hadde grillfest på mannens bursta en gang. Da var antrekket GRILLDRESS selvsagt. Og alt det som hører med. Gjett om det ble liv: Campingliv! DET ER LAIDBACK DET! Et par kom med matchende dresser, det var mye rart i solbriller, capser, palmer på hodet, sleik og lekkert skotøy av typen "deilig å gå med". Dessuten hadde folk med seg assosiert utstyr som grill-klyper, campingstoler, fysebager og det beste i plastikk til pappvinen. STAS for gammel og ung (fra omkring 20 til nærmere 60 år). Husk å plukke den rette musikken. Brenn en grillfest-cd!
gladbaby Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hva med Barneselskap? Kjempekult med masse voksne utkledt som barn!
emporium Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 cowboy og indianer-fest elvis-fest kan bli mange artige kostymer av sånt =O)
Himmel og hav Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 "Hore og hallik" fest Viking "midtsommerblot" Grilldressfest er helt topp - det har jeg også vært på. Alle kom i grilldress eller hawaiiskjorter og tok med egen campingstol! Cowboyfest Kjønnsskiftefest (damene kom i dress og gutta i kjole)
Anquor Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 kan ha Hawaii-Party, med blomster i håret og bast skjørt, og for de som ikke vil ta hele linja ut så er jo en shorts eller skjørt med ei skjorte eller topp til helt akseptabelt
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Har tre venninner som pleier å feire bursdagene sine sammen hver sommer, m et kjempestort tema-party Noen av temaene har vært: Glam-party: Alle kom skikkelig stæsja, d ble tatt bilder av alle gjestene foran en "glam" bakgrunn (se for deg MTV party etc..) All pynt++ var jålete... Pirat-party: M bl.a skattejakt (etter kart) hvor "skatten" var noen flasker rom og sjokoladegullpenger, gravd ned i nærheten av huset Her var d mange oppfinnsomme kostymer og bra rollespill utover kvelden altså Beach-party: M palmer, samba og høy parasollføring i drinkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå