Gå til innhold

Er det fler som har fløte i puppene?? Hvor mye veide deres baby ved 3 mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi veide 7 kg da hun var 3 mnd,og hun er stor da synes jeg.

Ikke at det er noe galt i det,men blir litt lei av at alle kommenterer hvor stor hun er..

Skal ta en tur på helsestasjonen i mårra og veie henne,bare for å se hvor mye hun veier nå..

Jeg ammer forresten,og hun får pupp når hun vil ha..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi veide 7,5 kg da hun var 3 mnd + 1 uke. Hun var også stor ved fødselen - 4200 gram. Det er godt å ha litt å gå på!

Skrevet

Hvor mye veide hun ved fødsel da? Mi veide 3,2 ved fødsel og 6,3 ved 3 mnd akkurat.

Skrevet

Den ene gutten min var 8460 når han var 3 mnd og 4 dager... Kun morsmelk, så ja, her var det nok også bare fløte..

Skrevet

Det er du ikke alene om nei..hehe. Her veide han 7,5 kg ved 3mnd kontroll. Nå er han snart 10 mnd. Han er en stor gutt fortsatt, men har strekt seg noe veldig de siste månedene. Som det står over her; bare godt ha noe å gå på når de begynner å være litt mer i altivitet. Men ja....enig med deg. Utooooolig lei alle kommentarer,

Skrevet

jenta mi veide 4,7 på 3 mnd kontrollen, men hun er født 5 uker for tidlig, veide 2,6 når hun ble født..

Skrevet

skulle ønske mi og veide mer ;o)

Skrevet

jeg fullammet fram til 6 mnd og ammer enda da...skal bli litt spennende å se om vekta faller den dagen jeg slutter...hehe

Skrevet

Min var 8960 på 3mnd dagen sin. Og 65cm lang.. Så jeg kjenner også godt til alle kommentarene. Han fikk bare mm fram til han var litt over 5mnd.

Han var forresten 53cm og 3870 da han ble født og 3490 tre dager etter...

Skrevet

ho veide 3600 ved fødselen.

så ho var ganske normal tror æ.

Skrevet

Her er det skikkelig fløte, ja!

Han var 3400 gram ved fødsel, og på 6 ukers kontroll var han 4910! Skikkelig dobbelthake...

Var det samme med storesøster: hun var glad i pupp og ble god og "chubby". Bare sunt er det! ;0)

Men kan styre meg for kommentarer a la: Å, ser at mammaen din gir deg nok mat..... Du har det bra ja.....til babyen hele tiden. God ment, men.

Skrevet

min veide 6840 ved tre måneders kontrollen og han var 2920 da han ble født.... Hørte vist rykter om fløte her også - eller kraftfor, som de sa på helsestasjonen. Syns bare det er deilig at han legger så godt på seg!!

:-)

Skrevet

ja! er så lei av at folk skal kommentere det!

vet jo det er i beste mening,og jeg vet at jenta mi har det bra!

bare ser ho sammen med venninna mi sin gutt,de skiller to uker,og han er jo så liten i forhold,hehe,ho er jo som en elefant! tihi

neida,skal ikke klage,ho er bare sånn ho er,helt perfekt!

Skrevet

Nikolai veide 7,4 på 3mnd. kontrollen og var 3,4 da han ble født.

Skrevet

Tja...har vel det...

Sønnen min var litt over 9 kg da han var 3 mnd.

På 4 mnd kontrollen var han 10440g.

Men han var 4,8kg da han ble født.

Det er så stor forskjell på de små, de fleste er/blir normale:-) Synes det er fint at han har litt å gå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...