Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Bør man ha klaffer på solhatten? Og hva annet bør man ha på en baby på 8 mnd ute i 25 grader og nesten vindstille? Kan ungen utsettes for sol? Hvor lenge kan han være i sola?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Ville hatt klaffer ja. For å beskytte mot evt trekk og sol. Han bør kun være i skyggen.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Her bruker sjarmøren på 9 mnd solhatt med klaffer. Så varierer klærne litt, prøver å se det ann litt i forhold til hvor vi skal osv. Langermet hvit boyd, eller kort ermet body og shorts. Tar det litt på gefulen. Smører han og inn m solkrem jeg da, eucedin sin m 40 i faktor. Uparfymert og gode greier. Var på tur i bæremeis i dag og da var det jo en del sol men smører på med krem, solhatt, og masse vann. Storkoste seg han. Tenker litt sånn at unger i varmere land enn Norge vokser opp de og
moo Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 De skal vel strengt tatt ikke bruke solkrem det første leveåret? Og heller ikke oppholde seg i direkte sol. Vi bruker solhatt uten klaffer, men så har jeg ikke helt tro på denne norske greien med å dekke til ørene året rundt, da! I den alderen har mine barn hatt lette klær med lange ermer/ben - en deilig sval sommerbukse og langermet body eller topp. Og bare føtter, så klart!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Kommer til å bruke mye korte ermer og bein, solbody o.l. skaut og solhatt(har uten øreklaffer jeg da). Være i skyggen så langt d går an. Men jeg smører med solkrem for baby, fordi helsesøster som jeg bruker sa at d blei anbefalt..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Det er jo en grunn til at de skriver "infant" på solkremen, det er fordi den kan brukes av babyer også... Og hva mener du med "norsk greie" du liksom?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 hvordan ville dere kledd en baby på ca 2mnd da?? er så usikker på om eg har for mye/for lite klær på snuppa når det er varmt ute..og kanskej litt vind...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Er temperaturen som det er i Oslo nå, ville jeg kledd i kortermet/langermet body, evt. en tynn bukse og sokker og solhatt. LIgger babyen din i vogn og skal sove, et helseteppe over. VIktig at ikke det blir for varmt. Det er varmt også for små babyer i denne heten som det er i Oslo om dagen...og varmere skal det bli til uken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå