Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 da skal jeg på kontroll på sykehuset,der de skal informere meg om ks og sånn.. noen som har vært på det før,og kan fortelle meg hva som skal skje? skal jeg ta blodprøver eller no sånt?
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 hakke hvert me på det jg heller men jeg skal. det jeg fikk beskjed om er at jeg skal på jornualskriving,ta blodprøver og snakke me legene.
Gullkorn Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Det er for at du skal slippe å ha så mange spørsmål den dagen du kommer og SKAL ta KS... Derfor har de et infomøte med deg/dere for å forklare hvordan prosedyren er ved ks,hva de gjør osv.. De tar blodprøver,urinprøver osv. Sjekker at alt er bra med deg,også får du høre om fasting osv.. Også får du nok et klokkeslett regner jeg med.. Litt forskjellig fra sykehus til sykehus... Jeg skal på det samme dagen før jeg skal ta ks. Men som sagt så er det forskjellig hvordan de gjør ting da...
Raych Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 De tar som regel blodprøve, urinprøve, blodtrykk. Så får du mest sannsynlig snakke med anestesilege om hvordan de setter bedøvelsen, om hvordan den virker osv. Deretter snakker du kanskje med den legen som skal forløse deg slik at du vet hvordan selve inngrepet foregår. Det som er flott med disse samtalene er at du kan spørre om alt du lurer på. Bare spør og grav, de er der jo for å hjelpe deg:) Lykke til forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå