Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Elkjøp er billig,men jeg har sååå mange bilder å sende inn,og da er d tungvint å gjøre d på elkjøp synes jeg. Har dere forslag? Klem =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 jeg bruker kun fotoknutsen. enkel og brukervennlig side:) ellers kjapp leveringstid og ganske grei pris syns jeg! Kan også forstørre og redigere bilder der, så det syns jeg er kjekt! Men når du først skal bestille bør det liksom være noen bilder, for det man betaler for er jo porto og eksedisjons gebyr pluss det bildene koster. (så bestiller du kun et par så blir det jo litt dyrt)
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Elkjøp er bra og billig, tro det eller ei:)
miss_chica Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 vi bruker eurofoto.no de har blitt kåret til best i test mange ganger=)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Jeg VET at elkjøp er veldig billig og bra. Men som jeg skrev-altfor tungvint å bruke når en skal sende in MANGE bilder ;-)))
Fire småtroll Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er kjempefornøyd med Japhan foto. Bra bilder, enkle sider og ikke minst kjempegreie priser! De sender i posten eller du kan hente i nærmeste butikk. De har fått best-i-test også.
Ioren Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Det går an å levere bilder på CD til Ekjøp hvis du bor i nærheten Det har jeg gjort flere ganger =)
rosa og en blå Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 postfoto.no eg er en knøl på datan. og der var det kjempe lett.. du laga alle bilda dine først på en egen mappe. ogso sende du den over til postfoto. teke noen timer da. billig, og no i juni med gratis kvit kant rundt. bilda kommer i posten etter 2-3 dager.
Mariana_K Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Gå på Elkjøp, mye enklere enn å føre det over nettet. Alt du trenger er å ha bildene på en cd-rom, tror det går å overføre rett fra kameraet også. Jeg leverte over 600 bilder sist, ble fine bilder til litt over 600 kr for hele pakka :-) Et annet tips er å lage ferdig album på nett, som du får fremkalt. Jeg brukte Cewe fotobok hos japan foto. Der kan du "lime inn" så mange bilder du vil, forstørre/forminske, velge bakgrunn og plassere bildene slik du vil i et album... Du kan også legge ved tekst til bildene - overraskende enkelt! Mitt album kom på 42 sider, med kjempefine bilder... Det ser ut som en trykt bok! Prisen var 338,- tror jeg... inkl. porto! Anbefales!
marwi Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 anbefaler ikke elkjøp. Jeg fikk bare halvparten av bildene jeg bestillte, enda det sto på fakturaen at alle var laget. Så de er borte en eller annen plass. Liker ikke det.. Har brukt digitalfoto.no en del, er veldig fornøyd med de. Der er det også rask levering:-)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 www.eurofoto.no Superfornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå