Gå til innhold

Plytselig er hun blitt så urolig ved brystet.. Pliis hjelp..

Anbefalte innlegg

Hun spiser det hun vil ha.. (i ca 7-8 minutter Men tror hun får i seg nok melk, for legger bra på seg, og går 2,5-3 timer til hun vil ha mat neste gang) Men på slutten av ammingen blir hun urolig, drar i puppen med munnen og vrir på hodet og begynner å grynte. Når hun slipper puppen begynner hun å gråte som om hun er mer sulten. Når jeg forsøker å legge henne til igjen tar hun puppen, suger hun 2-3 sug og så spytter hun den ut igjen. Kan gjøre dette mange ganger, og fortsetter å gråte. Om jeg legger henne på magen på teppet hennes, og gir henne smokken roer hun seg og slutter å gråte.

Kan det være at hun har vorndt i magen (luft) og forveksler det med sult??

(Melken kommer veldig fort når jeg starter åå amme og jeg vet hun har litt problemer med å svelge unna og at det kommer med litt luft da. (hun hiver litt etter pusten)

Setter stor pris på svar, for jeg har kjempet så hardt for å få til denne ammingen og har nesten gitt opp flere ganger og endelig har det begynt å gå bra og så begynner dette.. Vil ta tak i det med en gang om det skulle bli et problem.

Noen forslag til hva det kan være og evt tips/råd??

Fortsetter under...

Enig med deg Expat. Det virker alltid her hjemme. Han vil fortsatt ligge inntil meg og suge men er mett. Så smokken er et godt alternativ. Skulle ønske jeg fikk tipset av HS noe før for det har spart meg for endel svetting og bekymring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...