Gå til innhold

Har sikkert vært oppe tusen ganger før,men...

Anbefalte innlegg

Er det noe mannen kan gjøre for å øke sædmengden sin?:)

Mannen min har lite levende (1-2 millioner),men kvaliteten er grei,han har også lite testosteron.Og jeg vil så gjerne at sjansene våre skal bli litt bedre...Sånn at vi kanskje kan klare det på egen hånd;o)

Fortsetter under...

Jeg har tenkt endel på dr. Purvis,men jeg forestiller meg at det kommer til å bli vanskelig å få time hos han.Har inntrykk av at han er myyye brukt..Men klart,det er jo bare å ta en telefon og finne ut:)

min hadde litt i underkant på forsamtalen (eller var det før?) Han begynte i hvert fall å spise zink-tabeletter daglig, og noen måneder senere var sædkvalitet og antall normal igjen.

Om det skyldtes zink eller bare var tilfeldig vet jeg jo ikke:-)

Da mannen min bestilte time hos Purvis våren 2006 fikk han den i løpet av 14 dager, så såååååå travet har han det ikke. Han er absolutt verd et forsøk, men husk at det tar ca 70 dager før sædcellene fornyer seg, så noen hurtig effekt skal du nok ikke regne med - men han hjelper veldig mange.

:-)

Annonse

Mannen min går hos Purvis, han har tilsvarende problem som din man, men noe bedre antall. Han har fått hormonkur nå, men det er for å bedre sjansene ved IVF, så vi slipper ICSI, Purvis mente at antallet uansett blir så lavt at sjansene for å bli gravide selv er som å vinne i lotto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...