Erin Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Siden tanta meldte sin ankomst i går kveld, går vi nå inn i andre pp. Har vel egentlig ikke helt bestemt meg for om vi skal prøve så aktivt i denne pp, siden vi skal i bryllup i juli (og utdrikkingslag før den tid). Kanskje ville det vært like greit å vente med prøvingen til ferieturen i juli? ) Det bekymrer meg forøvrig litt at jeg fikk tanta på dag 29 (slik jeg burde forventet) siden jeg hadde EL-slim for kun halvannen uke siden... Jerg trenger absolutt ikke å slite med forkortet lutealfase i tillegg til de problemene vi hadde med nr 1! *sukker* Meeeeen, la oss nå ikke ta sorgene på forskudd - jeg vet jo også at det meste kan skje ;o) Kanskje jeg bør bruke litt av feriepengene til å investere i noen EL-tester? *flire* Ha en fin uke! (Spesielt dere med EL eller IKM til uka!)
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Heihei... Hmmm..skal selv i utdrikkingslag den 16 juni...men nå drikker jeg ikke så veldig, men den kvelden unner jeg den kommende Bruden...=o) hehe...Har selv ikke store forhåpninger denne 1 pp...men lov å håpe fordet...hehe... Men du skal se at det ikke tar lange tiden denne gangen...hvis det gjør det kan du få lov å kjefte på meg..hehehe har tenkt på EL tester selv...hehe...Hvorfor ikke...kanskje litt tidlig ennå...for min del, siden vi tar det skjer det så skjer det...hehe Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå