Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 hei igjen. lurer på en ting.. kan jeg teste meg på tirsdag,når jeg tror jeg er 3 mnd på vei.. ikm er ikke før den 16... men hvis jeg tester meg nå. kan det slå ut gravid forde om.? tengte om jeg kan teste meg når som helst hvis jeg er så mange uker på vei. stor klem
babyT Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Hvis du er tre mnd på vei vil de slå ut positivt nå. Om du ikke er det får du prøve igjen 16. juni :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 tusen takk:) første gangen jeg tenker på hvordan det kan være om man blir gravid.. men må jeg ha morgenurin da eller? og hvor tilig på morgenen skal det være da?. klem
babyT Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Trenger ikke være morgenurin så langt ute i svangerskapet. Men om den ikke er positiv nå, så bør duteste med morgenurin den 16. Det skal være første urin om morgenen. Når det er kommer an på når du tisser første gang når du står opp ;-)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 men det er godt å høre.. går å venter på pengene nå.. så håper dem kommer denne uka da:) er så spent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå