Gå til innhold

JAAAA, ferdig med eksamen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var den værste dritteksamenen jeg noen gang har vært gjennom. En fyr i klassen min som er biolog og har tatt masse eksamener sier at denne er den værste han har hatt! Men nå er den ferdig og om 2 uker er det sommerferie!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig du..

Hva studerer du?

Jeg har en eksamen på tirsdag, og siste eksamen mandag uka etter.. Da er det bare 2 uke rigjen i jobben og så SOMMERFERIE!!!

Skrevet

Gratulerer! Jeg er ferdig med alt som heter eksamener jeg. hihi (ferdig utdannet) Og det er rart å ikke pugge mer... Men fy så deilig!

Skrevet

Jeg går 2. året på sykepleien. Neste år er det ca 4 eksamener + bachelor...

Skrevet

Wæææ ikke si det da...Skal ta sykepleien selv om jeg kommer inn...hehehe...

heldig du som er ferdig med eksamener...har forsatt trekking i muntlig (tar generell studiekompetanse på voksenopplæring) og trekkingen er den 13 juni og 18... gruer meg veldig..er 3 fag og er sikker på at jeg kommer opp i en av dem..håper ikke...(du får hjelpe meg og krysse fingrene sammen med meg...)hehe

deilig med ferie snart ja...

masse klemmer til en kjempe flink jente...=o)

Skrevet

Jeg synes anatomi eksamen på sykepleien var den vanskeligste. Og det er den eksamen med mest stryk.. Er vist opp til 50% på enkelte skoler (kull) Grunnen til dette er fordi alt baserer seg på anatomien. Og kan en denne går sykepleie eksamene som en lek.. ( i allefall sånn passe enkelt

Skrevet

Dere er heldige som er ferdig med eksamen og alt! Har en igjen den 11. juni. Tok den sykepleie anatomi eksamen, den var helt ok, det va meldt mer stryk på sykdomslæren faktisk, men jeg hoppet av sykepleien for å begynne på noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...