Gå til innhold

hvor mange har fått vite?


Kakebakesøte

Anbefalte innlegg

Lurer litt på det. Vi har fortalt det til foreldrene våre. SÅ har min to beste venninner fått vite det samt en til. Jeg er ikke veldig langt på vei, rett over 5 uker. Men så tenkte jeg, for jeg har mistet i ma for 3 år siden, at de uansett får vite det. Og på veien mot de magiske 12 ukene er det så utrolig godt at noen vet slik at man kan slappe av og ikke være så hemmelighetsfull.

 

Men der stopper det også, intill jeg eventuelt får en ultralyd og jeg kan se hjertet banke... I følge kinesiske kartet blir det en jente, det stemte på første mann, så dette er litt spennende. Har litt vanskelig for å tro på slike ting da men... ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+1 på vei og vi har ikke sagt det til noen!! Var på fest i går, og da klarte vi jammen å lure hele vennegjengen vår! Drakk på brus hele kvelden - de trodde jeg drakk vin!!

Har vært gjennom en ma jeg og, og den gangen hadde jeg fortalt det til alle. Så denne gangen har vi bestemt at vi ikke skal fortelle det før vi er 13uker på vei(skal på privat ul da)

Er faktisk ganske gøy og spennende å tenke på at vi har en hemmelighet som ingen andre vett om....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 6+0 og har fortalt det til foreldrene våre, og søsken er veldig spente på hvordan det går så de har fått vite det i helga :) Hadde egentlig ikke tenkt å si noe før legesjekken på onsdag hvor jeg også skal ta ultralyd, men vi greide ikke å holde oss lengre *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg vet mange det, iallefall de som jeg omgås jevnlig med. Jeg er nemlig sykemeldt fra dag en, og det er vanskelig å late som jeg er syk.... Familien nordpå har akkurat fått vite det, jeg er 11 uker på vei nå og har vært på ul.

 

Har allikvell ikke sendt ut gledesmeldinger, det har liksom bare falt seg naturlig å si noe om det til de som har spurt. Mange venter på det også etter at jeg hadde en SA i februar. Vi skal annonsere det for resten av verden etter neste ul, det er om tre ukers tid. Da skal jeg ringe, maile og sende sms til resten :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun min mann og en venninne som vet. Kommer til å vente lengst mulig med å si noe. Det ble så mye oppstyr sist da vi mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sagt det til et par venninner, også tror jeg mannen min har lyst å fortelle det til et par kompiser, men alle andre må vente.. sønnen min har bursdag i slutten av juli, og da begynner jeg å nærme meg 12 uker.. tenkte kanskje det hadde vært en fin anledning å spre det glade budskap =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg klarer å holde tett inntil vi kommer til ca 12 uker slipper vi nok katta ut av sekken:-) Men det kan bli hardt å ikke fortelle hvis alt går bra på ul:-) Det er jo kjempegøy!! :-) Tror alle ser det snart uansett. Magen min har poppa ut, særlig på kvelden. Og jeg er så tynn fra før at det virkelig syns. Jeg må gå med vide t-skjorter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...