Gå til innhold

Spørsmål nr. om slynger - mei tai m.v

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanskelig å knyte dette på seg selv? Så ut som alle hadde gjort det forskjellig på hvert bilde.

Jeg har sett noen med bæresjal. Jeg synes at de gir så, hvertfall noen av dem, så dårlig støtte til nakken? Selv om barnet kan holde hodet er det vel best med en bæresele, slynge som gir støtte for nakken. På et av bildene på www.tettinntil.no synes jeg babyen sitter med hodet bakoverspent....

Jeg ender vel opp med å kjøpe både mei tai, slynge/bæresjal m.v for å finne ut hva jeg liker. Det ser ut som mei tai'en frister mest nå....der sitter barnet mer som en "ryggsekk" enten på magen eller ryggen og den ser enkel ut å sette på seg selv.

hmmm...hvorfor så mye forskjellig å velge mellom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan svare på noe av dette, men ikke alt. :)

Mei tai på magen er absolutt ikke noe heft å knyte på selv. På ryggen har jeg faktisk ikke prøvd ennå. (Jeg kan glatt bære jenta mi på snart 12 kg i flere timer på magen i mei tai uten ubehag.)

(Jeg tror at sjal gir helt slott støtte til nakken, alt etter hvordan man knyter selvfølgelig, men jeg bærer ikke i sjal selv.)

Selv vil jge anbafale mei tai, fordi den er så utrolig komfortabel å bære i. Men jeg har lite erfaring med annet bæretøy, da - er så fornøyd med min mei tai at jeg ikke føler behov for å prøve noe annet.

Skrevet

Jeg har mei tai babyhawk til datteren vår på 10 uker. Den støtter hodet hennes veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...