Moongchacha Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 etter masse frem og tilbake, uenighet på fargeval etc....så er endelig barnevognen på vei. Da ble det jo også til slutt en bugaboo dark/grey + offwhite. bestilte også stelleveske, adapter til bilstol og vinterhjul i sammeslengen. Vet ikke helt om jeg angrer på at jeg ikke bestilte ett ekstra trekk til og reisebagen. Hvor viktig syns dere reisebagen egentlig er. Selvfølgelig må man jo tenke på om man kommer til å reise så mye MED vognen at det lønner seg. men men....kan jo bestille den senere...... Er det forresten noen som vet om noen eller hvor man kan få kjøpt brukt vugge som gynger fra bunnen(altså uten det stativet). Helst da under 600kr. er også på utskikk etter diktad stellekommode. noen som skal selge sin kanskje? finner ingenting på finn.Vuggene jeg finner er litt i dyreste laget med tanke på at det bare kommer til å brukt til barnet er opptil 6-9mnd syns jeg. Skal jo ha sprinkelseng senere. Lurer også på hva som er forskjell på skinnpose og voksipose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå