Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Kan noen hjelpe meg med det? Har en babybjørn, men kunne tenke meg en annen variant også. Er veldig fornøyd med babybjørn...men som mye annet er vel en slynge det som er mest "in" akkurt nå...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Se www.tettinntil.com på Bildegalleriet - der ser du de ulike hovedtypene. Men kort fortalt så er ringlsynge et langt stoffstykke med to metallringer. Stoffet tres gjennom ringene for å lage en liten "pose/vugge" som bæres over en skulder. En mei tai bæres på begge skuldre, mer som en BabyBjørn. Men der ender også likheten. Mei tai er et firkantet stoffstykke med to stoffstropper som knytes rundt kroppen til den som bærer. Den gir mye riktigere støtte til barnets kropp og er visst 10 ganger mer behagelig for den som bærer etter hvert som barnet blir større. Ble du noe klokere nå?
Amabolla Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Babybjørn funket bra her i gården fram til vesla var 4 mnd-da var ho for stor og tung til at ryggen min orket bæringa:) Så nå har jeg skaffa meg en mei tai-veldig fornøyd. Hvis du vil lese mer om de forskjellige tingene og evt. sjekke om det er noe for deg så anbefaler jeg deg å sjekke ut følgende sider: tettinntil.no mixmax.no krusedull.no dotedot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå