Gå til innhold

Oktober: Han sutrer dagen og natten lang...tenner? Noe annet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en sønn på 7 mnd som plutselig begynte å sutre masse om dagen og natta for ei uke siden. Han har vært litt rød og hoven nederst i munnen, og det ser ut som om det snart komme opp ei tann. Men han sutrer så kjempemasse. Jeg kan ikke gå fra han et sekund før han griner masse. Ikke kan han ligge alene på gulvet og leke. Ingenting hjelper! Han skal ikke være hos andre enn meg eller faren sin for tiden. Før var han ALLTID blid og fornøyd om kom til andre....så snudde det brått om=( Jeg er oppe hver time om natta og gir han tytt, og han sovner til tytten. Jeg smører også med Dentinox, men føler ikke det hjelper....

Del gjerne erfaringene deres med tenner.....=)

Var deres barn så sutrete da tennene kome? Eller kan det være noe annet? Hvis det er vondt i ørene ville han vel tatt seg for ørene....hmm

Hilsen fortvilt mamma.......

Fortsetter under...

Her er det sutring når tennene kommer. Spesielt om formiddagen og sent på kvelden. De kveldene det har vært verst har jeg måtte hatt han i fanget mens jeg har vugget han i søvn... Og han er ikke sutrete eller noe til vanlig. Heldigvis så varer det ikke så mange dager om gangen og alle dagene er ikke like ille.

Det vi gjør på kvelden/natten når han er utrøsteløig er å gi han kaldt vann å drikke, han pleier å roe seg da. Det kjøler sikkert ned i munnen.

Lykke til, det blir heldigvis bedre etterhvert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...