chiselle Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Fornøyd? Leste et innlegg et annet sted om at sportsdelen må tas av når man legger sammen vogna..stemmer det? Hørtes jo merkelig og upraktisk ut..ellers er jeg ganske lysten på den;)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hei, man må ikke ta av sportsdelen når man skal legge sammen, men det må man med bagdelen :-) Topp vogn!
Mmmmmmamman Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Nei det må du ikke med bagdelen heller, du drar i de to lange under bagen med to "ringer" på, det gjør at du kan løfte bagen opp foran over håndtaket mens den fortsatt er festet til understellet bak. Det er dog litt mere praktisk å ta av bagen først synes nå jeg personlig:) Men et lite spørsmål hvis du har sportsdelen, hvor langt bak kan ryggen legges ned? Min lille er langt unne sportsdelen ennå, men kjekt å vite..
Mmmmmmamman Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Forresten superfornøyd!! Med Urban rider-understellet ihvertfall, ikke prøvd de andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå