Gå til innhold

EL-slim....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvordan det er? Og kan man stole på at det stemmer? Jeg slutta på p-piller for en liten stund siden, men får jo aldri tilbake mensen så jeg aner jo ikke når jeg har EL.

Håper noen kan hjelpe meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikke ikke EL-slim de første pp etter pille-slutt. Men nå har eg det 3 - 4 dager før EL. Det er blnakt slim som kan trekkes ut uten an det ryker (litt ekkelt, men det skal visst være bra for sædcellene å svømme i).

Vil du finne nøyaktig tidspunkt for EL anbefaler jeg EL-tester.

Skrevet

for å sjekke el-slim stikker du en finger inn i skjeden og deretter sjekker du om utfloden danner en tråd mellom fingrene dine, fra 2-20 cm lang. hvis den ikke danner tråder er det ikke el-slim.

den billigste måten å finne el på er å måle tempen hver morgen til samme tid, før du står opp av sengen. tempmåleren bør ligge ved sengen og tempen skal måles under tungen. dagen før el kan tempen gå litt ned og deretter stiger tempen med 0,3-0,8 grader når du har el. tempen holder seg der oppe til du får mensen, men hvis du ikke får mensen og tempen fremdeles holder seg høyere enn vanlig, kan dette være et tegn på at du er gravid.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...