Virre76 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Har sett litt på den noen dager no, og synes at den ser ganske bra ut. Jeg kjenner ingen som har den, og vil derfor høre litt her... Dere som har den, er dere fornøyd? eller ikke? hvorfor? Klem
Mamarosa Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Heisann Virre76! Jeg har bestilt en slik Quinny Buzz 07. Har ikke fått den enda, så jeg har ikke prøvd den med baby i - men har prøvd den MYE på butikken! Vi skal bruke vognen som en nr 2 vogn, i byen og på kjøpesentre - og til det virker den ypperlig, da den er lett å manøvrere, og en kan bruke den i kombinasjon med Maxi Cosi bilstol. Men i og med at frem hjulene er så små - er det nok ikke en god "terreng" vogn... Så det kommer litt ann på hvilke anledninger du skal bruke vognen! Men vognen i seg selv virker veldig stødig og grei, og med god demping. Er et pluss at en kan snu sittedelen begge veier, MEN en får ikke en full liggestilling - da det vil alltid være en "knekk" i beina til barnet... Håper jeg kunne svare litt på spm ditt i vertfall, selv om jeg ikke har vognen selv...enda!
Leola Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Hvor får en bestillt denne da? Er det mulig å få den rimeligere enn i Norge? Synes 2000 for en paraply trille er dyrt :S
Virre76 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Hei Mari@nne22! Tror jeg kommer til å bestille den jeg også.. Har Quinny Freestyle 3 xl 2004-modellen, så jeg har mulighet til å bytte understell. Ulempen med den Quinny-vogna jeg har er at sittedelen ikke kan snus. Det at Buzzen har en knekk er visst positivt. Leste i et anna forum at en kiropraktor hadde sagt et det er ergonomisk veldig riktig stilling for barna når de ligger, for ryggen og bekken slapper helt av når bena kommer opp slik. Takk for svaret, forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå