meji86 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 heisann. jeg bare lurer på om noen vet svare på dette. jeg tok en eggløsningstest i gaå å da var det 2 streker i værsitt felt der, vill det da si at den var posetiv? vet ikke om det er en eller to streker det skall være når den er posetiv!!!!! Å hvor lenge varer dette
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Heisann! Der vil alltid være to streler påel testene, så det betyr ikke at den er positiv nødvendigvis. For atden skal være positiv må test streken være like sterk som eller sterkere enn kontroll streken. Se bruksanvisningen til testene du, der er nok en tegning :-) Lykke til!
Lillegull og spiren Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 jeg kan ikke så mye om de el testene,men je kjøpte noen fra billig tester en gang,sånne strips. Og de var je ikke fornøyd med,for det kommer ofte opp to streker på dem,men de må være en viss styrke på dem,så jeg synes de var vannskelig å tyde. Men da jeg kjøpte clear blue digital var det kjmepe enkelt. Der setter du en strips inn i en base,så må den ligge noen min,også kan du lese av svaret..da kommer det opp et bilde av et egg om du har el. Derfor MYE lettere å tyde..da slipper du å se på disse strekene hele tiden. Du får kjøpt disse testene på billig-tester eller på apoteket. lykke til:)
meji86 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 ja i går var di like sterke , men i dag var den andre ikke så sterk. har klart å rota bort bruksanvisningen.men så her på nettet i går å da sto det vis det var streke der som var like sterk eller litt svakere hadde jeg eggløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå