Gå til innhold

Snuppa er feiret to dager til ende;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det en sliten mor som har feiret snuppa sin 3 års dag to dager til ende:) I går(på selve bursdagen) samlet vi hele familien på spekemat med kaffe og kaker utover kvelden. Snuppa holdt koken helt til de siste gjestene gikk hjem kl 23.

I dag har vi hatt naboer og venner på rester fra i går, full fart nå i ettermiddag også. Så nå er det ei trøtt snuppa som er på badet for å ta kveldsstellet. Hun er såååå sliten, alt er galt og tårene renner, møkk sliten etter masse bursdagsfeiring.

Gleder meg til å gjøre noe annet enn å bake kaker og forbrede bursdag den kommende uka. Gleder meg mest over ikm til torsdagen:) Ingen unormale symtoner*sukk* men det er håp i hengende snøre.

Ha en strålende uke alle sammen, måtte noen melde overflytting til sofaen til de modne gravide:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig - og slitsomt med bursdagsfeiringer, både for store og små=)

Håper du får grunn til å feire torsdag også!

Lykek til.-)

Skrevet

I dag satt jeg faktisk og tenkte på deg Bente. Det er noen dager siden du har vært her inne nå. Bursdagsfeiring til snuppa er jo veldig koslig da. Selv om det blir kakebaking og litt mye styr. Tenk at det er en år til neste gang du. Det blir spennende dager fram mot ikm nå da. Ser det er flere med ikm 7. juni. Det er godt jeg har noen å heie på etter som jeg selv må vente til godt over neste helg før dommen faller.

Idag har jeg slanget meg i sola og kost meg med å ruske litt i hagen. Denne årstida er bare helt herlig. Jeg har svidd av en formue på planter nok en gang. Trodde jeg hadde kjøpt noen som skulle overvintre i fjor og komme igjen i år, men den gang ei. Til og med rododendron-busken min døde. Sukk, jeg går på med nytt mot i år igjen.

klem fra

Skrevet

Så koslig at du har tenkt på meg, det setter jeg pris på:) Hyggelig å vite at en er savnet. Vi har hatt det kjempekos, men det ble mye baking, vasking og mat forbredelser den siste uka. Det var mer kos en mas/styr, når en ser hvor flott snuppa syns det var med bursdag kan jeg godt styre litt.

Har blitt noen nye planter her i år også, har to krukker med kule tuja foran dukkestua til snuppa, de dør hvert år *sukk* Så i år har hun fått tre rosa(forskjellige rosa farger) blomster i hver av krukkene. Hun valgte blomtene selv, flittliglise ville hun ha. Så er det plassert krukker og kasser rundt forbi, ble nesten en tusenlapp i år også.

Håper det blir sikkelig fering med positiv test. Det som er noe dritt er at jeg skal på jente tur til helga. Å jeg som har dårlig erfaring med testing de nærmeste dagene etter ikm.... Håper tanta kommer torsdag om hun har tenkt å komme (helt fra Mallorca faktisk). Så jeg kan drukne meg i alkohol...hehe

Lykke til ;)

Skrevet

Krysser fingrene for deg også bente=)

Åhhhhh - håper så inderlig at dette blir en ny babyboom uke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...